ΑΡΧΙΚΗLIFESTYLEΕξιτήριο από το νοσοκομείο πήρε η Μαρία Μπακοδήμου

Εξιτήριο από το νοσοκομείο πήρε η Μαρία Μπακοδήμου

«Ευχαριστώ πολύ για τις ευχές σας, δεν ήταν τίποτα το σοβαρό»

H Μαρία Μπακοδήμου πήρε την Μεγάλη Τρίτη εξιτήριο από το νοσοκομείο, όπου υποβλήθηκε σε προγραμματισμένη χειρουργική επέμβαση. Όπως ανακοίνωσε η ίδια στο Instagram, βρίσκεται στο σπίτι της και αναρρώνει.

«Ευχαριστώ πολύ για τις ευχές σας, δεν ήταν τίποτα το σοβαρό. Γύρισα σπίτι μου χθες. Όμως τέτοιες μέρες στα νοσοκομεία βλέπεις πόσο τυχερός είσαι που μπαίνεις και βγαίνεις χωρίς να παλεύεις με κάτι δύσκολο.

Εύχομαι καλό Πάσχα σε όλους σας και κυρίως σε αυτούς τους ανθρώπους που θα το περάσουν στα νοσοκομεία με την ευχή να βγουν γρήγορα γεροί και δυνατοί» έγραψε η γνωστή παρουσιάστρια σε story.

Δείτε επίσης:

Ακολουθήστε το newsbreak.gr

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Διαβάστε ακόμα

ΔΗΜΟΦΙΛΗ

ΕΝΗΜΕΡΩΣΟΥ
ΕΓΚΥΡΑ ΚΑΙ
ΕΓΚΑΙΡΑ
Εγγράψου στα κανάλια
ενημέρωσης του Newsbreak

Διαβάστε επίσης