ΑΡΧΙΚΗLIFESTYLE«Έχω αποφασίσει να αποχωρήσω από το επάγγελμα» αποκάλυψε ο Σταύρος Ζαλμάς

«Έχω αποφασίσει να αποχωρήσω από το επάγγελμα» αποκάλυψε ο Σταύρος Ζαλμάς

«Έχω δουλέψει πάρα πολλά χρόνια στη ζωή μου και θέλω να ζήσω λιγάκι»

Άφωνους άφησε με την αποκάλυψή του, τους παρουσιαστές της εκπομπής «Στούντιο 4» ο γνωστός ηθοποιός Σταύρος Ζαλμάς.

Ο Σταύρος Ζαλμάς βρέθηκε καλεσμένος της Νάνσυ Ζαμπέτογλου και του Θανάση Αναγνωστόπουλου και εκεί αποκάλυψε ότι αποφάσισε να αποχωρήσει σταδιακά από το επάγγελμα.

«Έχω αποφασίσει σιγά – σιγά να αποχωρήσω από το επάγγελμα, από την ιδιότητα», είπε ο Σταύρος Ζαλμάς που εργάζεται από το 1976, με τους παρουσιαστές να αναρωτιούνται: «Τι; Σοβαρά; Είναι απόφαση τώρα; Φρέσκια;».

«Ψυχραιμότατη και νηφαλιότατη σας πληροφορώ», ήταν η απάντηση του γνωστού ηθοποιού, που συνέχισε λέγοντας:

«Έχω δουλέψει πάρα πολλά χρόνια στη ζωή μου και θέλω να ζήσω λιγάκι. Έχω δουλέψει σκληρά. Θα κάνω παράσταση για Δευτέρες και Τρίτες και τις άλλες ημέρες θα απλώνω την αρίδα μου.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Θα κάνω τις δραστηριότητες που μου αρέσουν εμένα να κάνω. Δεν είναι εύκολη η δουλειά η δικιά μας. Θα κάνω επιλεκτικά πράγματα. Θέλω λίγο πριν έρθει η ώρα να είμαι με το μπαστουνάκι αν επιβιώσω μέχρι τότε να κάνω κάποια πράγματα που θέλουν καλή φυσική κατάσταση».

https://exchange.glomex.com/video/v-d52ejzyx2pep?integrationId=40599w17mbz7o7uw

Ακολουθήστε το newsbreak.gr

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Διαβάστε ακόμα

ΔΗΜΟΦΙΛΗ

ΕΝΗΜΕΡΩΣΟΥ
ΕΓΚΥΡΑ ΚΑΙ
ΕΓΚΑΙΡΑ
Εγγράψου στα κανάλια
ενημέρωσης του Newsbreak

Διαβάστε επίσης