ΑΡΧΙΚΗLIFESTYLEΣτο νοσοκομείο η Μπέσσυ Αργυράκη

Στο νοσοκομείο η Μπέσσυ Αργυράκη

Η ανάρτηση της κόρης της

Δεν μπήκε καλά το 2025 στην Μπέσσυ Αργυράκη.

Η αγαπητή τραγουδίστρια περνά τις πρώτες μέρες του νέου έτους στο νοσοκομείο όπως έκανε γνωστό η κόρη της, Εβελίνα Νικόλιζα μέσα από ανάρτηση στα κοινωνικά δίκρυα.

Η Μπέσσυ Αργυράκη χρειάστηκε να νοσηλευτεί καθώς είχε ασθενήσει με πνευμονία.

«Miss πνευμονία 2025 και καλή χρονιά», έγραψε χαρακτηριστικά η Εβελίνα Νικόλιζα στη δημοσίευσή της την οποία συνόδευσε με μια φωτογραφία της μητέρας της να χαμογελάει στο…«κρεβάτι του πόνου».

Δείτε την ανάρτηση:

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Ακολουθήστε το newsbreak.gr

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Διαβάστε ακόμα

ΔΗΜΟΦΙΛΗ

ΕΝΗΜΕΡΩΣΟΥ
ΕΓΚΥΡΑ ΚΑΙ
ΕΓΚΑΙΡΑ
Εγγράψου στα κανάλια
ενημέρωσης του Newsbreak

Διαβάστε επίσης