ΑΡΧΙΚΗMEDIASurvivor: Επιστροφή με Αθηναίους και Επαρχιώτες - Τρελό γλέντι στο X

Survivor: Επιστροφή με Αθηναίους και Επαρχιώτες – Τρελό γλέντι στο X

«Μαζί με την αίτησή σας, πρέπει να προσκομίσετε πιστοποιητικό γέννησης»

Ο κύβος ερρίφθη και το Survivor επισήμως θα επιστρέψει όπως είναι γνωστό στις τηλεοπτικές οθόνες αρχές του 2026 για να πάρει την εκδίκηση του και να «πάρει» πίσω αυτό που του ανήκει σύμφωνα με τους ανθρώπους της παραγωγής.

Τρείς μεγάλες αλλαγές

Ξεχάστε ότι ξέρατε όπως Διάσημους – Μαχητές ή Κόκκινους – Μπλέ, τώρα έρχονται οι Αθηναίοι – Επαρχιώτες, φιλοδοξώντας να κάνουν έτσι το come back σε ενδιαφέρον και το πιο σημαντικό σε τηλεθέαση.

Δεύτερη αλλαγή είναι η αύξηση του επάθλου από 100.000 ευρώ σε 250.000, κάτι το οποίο αναμφισβήτητα από μόνο του είναι μεγάλο δέλεαρ.

Η τρίτη αλλάγη που θα κάνει αίσθηση είναι η επιστροφή της ψηφοφορίας του κοινού που θα κρίνει ποιος παίκτης μένει και ποιος φεύγει.

Δείτε μερικά από ενδιαφέροντα tweets που απογείωσαν το X

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Δείτε επίσης:

Ακολουθήστε το newsbreak.gr

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Διαβάστε ακόμα

ΔΗΜΟΦΙΛΗ

ΕΝΗΜΕΡΩΣΟΥ
ΕΓΚΥΡΑ ΚΑΙ
ΕΓΚΑΙΡΑ
Εγγράψου στα κανάλια
ενημέρωσης του Newsbreak

Διαβάστε επίσης