ΑΡΧΙΚΗMEDIAΣφοδρή αντιπαράθεση Μπαλάσκα – Βούλγαρη: «Αγόρι μου διαφωνούμε και διαφωνούμε και εντόνως»

Σφοδρή αντιπαράθεση Μπαλάσκα – Βούλγαρη: «Αγόρι μου διαφωνούμε και διαφωνούμε και εντόνως»

Στο «Κοινωνία ώρα Mega» η συζήτηση για τον πόλεμο στη Μέση Ανατολή και την αντίδραση των πολιτών προκάλεσε έντονη διαφωνία!

Στην εκπομπή «Κοινωνία ώρα Mega», ο Σταύρος Μπαλάσκας αντάλλαξε απόψεις με την Ανθή Βούλγαρη και τον Ιορδάνη Χασαπόπουλο σχετικά με την κατάσταση στη Μέση Ανατολή.

Η συζήτηση γύρω από το αν κάποιος θα έπρεπε να ταξιδέψει στο Ντουμπάι για ανταπόκριση οδήγησε τον σχολιαστή να εκφράσει τη γνώμη του, προκαλώντας εκνευρισμό στην παρουσιάστρια.

Σταύρος Μπαλάσκας vs Ανθή Βούλγαρη: Η αντιπαράθεση που σχολιάστηκε

«Το έχουμε ξεφτιλίσει λιγάκι όμως. Είμαστε στην εποχή των ψυχολόγων. Έσπασε το κινητό μου, πρέπει να πάω στον ψυχολόγο μου. Νομίζω ότι σήμερα ο ήλιος είναι κάπως, πρέπει να πάω στον ψυχολόγο μου», είπε ο Σταύρος Μπαλάσκας.

«Βομβαρδίζεται το Ντουμπάι, μία χώρα που κάποιος επιλέγει γιατί θεωρεί ότι θα είναι ασφαλής. Δεν πάει σε εμπόλεμη ζώνη. Λοιπόν, αμέσως σου γεννάται μια ανασφάλεια για το τι θα γίνει», τόνισε η Ανθή Βούλγαρη.

Στη συνέχεια, ο σχολιαστής Σταύρος Μπαλάσκας αναφέρθηκε στην αντίδραση πολιτών στα βενζινάδικα για καύσιμα ως «παράκρουση», με την Ανθή Βούλγαρη να επιμένει ότι τα συναισθήματα του κόσμου πρέπει να λαμβάνονται υπόψη σε κάθε δημόσια συζήτηση.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

«Το να ακυρώνεις το συναίσθημα των ανθρώπων δεν θεωρώ ότι έχει θέση στη δημόσια συζήτηση. Δεν είμαστε εμείς εδώ οι άρχοντες του κόσμου για να πούμε ποιος θα έχει λογική και ποιος συναίσθημα», σημείωσε η Ανθή Βούλγαρη.

«Θεωρούμε ότι οι μεγαλύτεροι των 30 και ειδικά όσοι έχετε περάσει και τα 50 ότι είστε οι τέλειοι; Το ότι τα παιδιά πηγαίνουν σε ψυχολόγο και είναι πιο ευαίσθητα μπορεί να είναι και καλό σημάδι», υποστήριξε η Ανθή Βούλγαρη.

«Δεν διαφωνούμε κορίτσι μου…», ακούστηκε να λέει ο Σταύρος Μπαλάσκας με την Ανθή Βούλγαρη να εκνευρίζεται. «Αγόρι μου διαφωνούμε και διαφωνούμε και εντόνως», του απάντησε σε έντονο ύφος.

«Κορίτσι μου όμορφο», της είπε στη συνέχεια ο αναλυτής – σχολιαστής, με την Ανθή Βούλγαρη να εκνευρίζεται ακόμα περισσότερο. «Αγόρι μου όμορφο… Σταύρο! Ξέρεις ότι με αυτά τα θέματα είμαι πολύ ευαίσθητη. Δεν το πάω αλλού, το πάω εκεί που πρέπει να πάει. Υπάρχουν και άνθρωποι που πανικοβάλλονται», του απάντησε.

Δείτε επίσης:
Ακολουθήστε το newsbreak.gr

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Διαβάστε ακόμα

ΔΗΜΟΦΙΛΗ

ΕΝΗΜΕΡΩΣΟΥ
ΕΓΚΥΡΑ ΚΑΙ
ΕΓΚΑΙΡΑ
Εγγράψου στα κανάλια
ενημέρωσης του Newsbreak

Διαβάστε επίσης