Στο στόχαστρο του Υπερταμείου όλη η δημόσια περιουσία

Ανίκανο το κράτος να διαχειριστεί την περιουσία, ξεπουλάει τα πάντα

Must Read

Η απαξίωση και η εσκεμμένη αδιαφορία των αρμοδίων οδηγεί με βήμα ταχύ στο ξεπούλημα όλης της δημόσιας περιουσίας, σύμφωνα με τους σχεδιασμούς του περιβόητου Υπερταμείου.

Το οποίο στο 1ο συνέδριό του αποκάλυψε και τις προθέσεις του, για να… εξελιχθεί η δημόσια περιουσία σε καταλύτη της τουριστικής ανάπτυξης της χώρας σε αγαστή συνεργασία δημόσιου και ιδιωτικού τομέα.

Ο Στέφανος Γιουρέλης, αναπληρωτής διευθύνων σύμβουλος στο Υπερταμείο, αναφερόμενος στη φιλοσοφία των διαγωνισμών που δημοσιοποιεί το Υπερταμείο, είπε πως δεν είναι η καλύτερη τιμή αλλά η καλύτερη αξιοποίηση των ακινήτων που διαθέτει! Μάλιστα, το Υπερταμείο εξετάζει το κάθε ακίνητο ξεχωριστά, καθώς στόχος είναι τα ακίνητα να διατεθούν με ευνοϊκούς όρους προκειμένου αυτά να αναπτυχθούν προς όφελος των τοπικών κοινωνιών. Για το λόγο αυτό, το Υπερταμείο έχει πολύ καλή συνεργασία με τους εμπλεκόμενους φορείς, όπως σημείωσε. Ειδική αναφορά έκανε ο κ. Γιουρέλης στις υποδομές που διαθέτει το Υπερταμείο και συγκεκριμένα σε αυτήν του Ταεκβοντό, όπου, όπως είπε, έχει προκηρυχθεί ο διαγωνισμός με τιμή εκκίνησης τα 2,4 εκατ. ευρώ και ευχή των εμπλεκομένων είναι να υπάρξει ανάδοχος για μια τόσο σημαντική υποδομή που θα ευνοήσει τον συνεδριακό τουρισμό της πρωτεύουσας.

Χαρακτηριστικά, η Σίσσυ Λυγνού, πρόεδρος του Hapco & Des, σημείωσε ότι η Ελλάδα είναι η μόνη χώρα που διοργάνωσε Ολυμπιακούς Αγώνες και δεν διαθέτει μητροπολιτικό συνεδριακό κέντρο για 5.000 και πλέον συνέδρους, χάνοντας τουλάχιστον 500 εκατ. ευρώ το χρόνο. Ο συνεδριακός τουρισμός είναι το αναξιοποίητο διαμάντι του ελληνικού τουρισμού, ανέφερε η κυρία Λυγνού, δίνει λύση στην εποχικότητα και ενισχύει περισσότερα από 50 επαγγέλματα, πρόσθεσε.

Συγκολλητική ουσία για την επόμενη ημέρα του ελληνικού τουρισμού, που μετά από τα συνεχή ρεκόρ, κάθε άλλο παρά ανέφελη προδιαγράφεται, είναι η συνεργασία όλων των εμπλεκομένων με τα τουριστικά πράγματα, υπογράμμισε η Ιωάννα Δρέττα, πρόεδρος της Marketing Greece. Άλλωστε, αυτό που προσπαθεί η MG, όπως είπε, είναι και η εμβάθυνση της κουλτούρας συνεργασίας. Εστιάζοντας στις δημόσιες υποδομές, σημείωσε ότι αυτές υπολείπονται σημαντικά των ιδιωτικών, και είναι ένας ακόμη λόγος που η συνεργασία δημοσίου και ιδιωτικού τομέα είναι ακόμα πιο σημαντική.

Δείτε επίσης:

Ακολουθήστε το newsbreak.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις τελευταίες & σημαντικές ειδήσεις.

Ακολουθήστε το newsbreak.gr στο κανάλι μας στο YouTube για να είστε πάντα ενημερωμένοι.

Ακολουθήστε το newsbreak.gr στο κανάλι μας στο Viber για να είστε πάντα ενημερωμένοι.

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στο newsbreak.gr

Tο newsbreak.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο το οποίο είναι σχετικό με το θέμα στο οποίο αναφέρεται το άρθρο. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δε σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το newsbreak.gr ουδεμία νομική ή άλλη ευθύνη φέρει.

ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

εισάγετε το σχόλιό σας!
Πληκτρολογήστε το όνομα σας

Περισσότερα Βίντεο

Latest News

Διαβάζονται τώρα

More Articles Like This