ΑΡΧΙΚΗΟΙΚΟΝΟΜΙΑΤέλος οι «τζαμπατζήδες»: Βαριά πρόστιμα στα μέσα μεταφοράς

Τέλος οι «τζαμπατζήδες»: Βαριά πρόστιμα στα μέσα μεταφοράς

Αυστηρό το νέο πλαίσιο

Σημαντική αύξηση στα πρόστιμα για τους επιβάτες που μετακινούνται χωρίς εισιτήριο φέρνει το νέο νομοσχέδιο του υπουργείου Μεταφορών, το οποίο ψηφίστηκε πρόσφατα, στοχεύοντας στον περιορισμό της εισιτηριοδιαφυγής στα μέσα μαζικής μεταφοράς.

Στα 100 ευρώ το πρόστιμο

Με βάση τις νέες ρυθμίσεις, το πρόστιμο για όσους εντοπίζονται χωρίς έγκυρο εισιτήριο αυξάνεται κατά 30 ευρώ και διαμορφώνεται πλέον στα 100 ευρώ, από 72 ευρώ που ίσχυε μέχρι σήμερα.

Το μέτρο αφορά όλα τα μέσα μαζικής μεταφοράς σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη, όπως λεωφορεία, μετρό, τραμ, ηλεκτρικό και τρόλεϊ.

Τι ισχύει για μειωμένο εισιτήριο

Για τους επιβάτες που δικαιούνται μειωμένο εισιτήριο, το πρόστιμο αυξάνεται κατά 16 ευρώ και φτάνει πλέον τα 50 ευρώ.

Παράλληλα, προβλέπεται η δυνατότητα μείωσης του προστίμου στο μισό, υπό την προϋπόθεση ότι ο παραβάτης θα προμηθευτεί κάρτα απεριορίστων διαδρομών.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Στόχος η μείωση της εισιτηριοδιαφυγής

Το νέο πλαίσιο φιλοδοξεί να ενισχύσει τη συμμόρφωση των επιβατών και να περιορίσει το φαινόμενο της εισιτηριοδιαφυγής, συνδυάζοντας αυστηρότερες κυρώσεις με κίνητρα για νόμιμη μετακίνηση.

Δείτε επίσης:

Ακολουθήστε το newsbreak.gr

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Διαβάστε ακόμα

ΔΗΜΟΦΙΛΗ

ΕΝΗΜΕΡΩΣΟΥ
ΕΓΚΥΡΑ ΚΑΙ
ΕΓΚΑΙΡΑ
Εγγράψου στα κανάλια
ενημέρωσης του Newsbreak

Διαβάστε επίσης