Ξαφνική άνοδο κατέγραψαν τα τελευταία 24ωρα οι τιμές στα κολοκύθια, τις ντομάτες και τα αγγούρια με αποτέλεσμα εστιατόρια και ταβέρνες να μετακυλήσουν τα κόστη στους καταναλωτές.
Διαμαρτυρίες και καταγγελίες
Σύμφωνα με καταγγελίες στο Υπουργείο Ανάπτυξης και στο Ινστιτούτο Καταναλωτών από τη Μεγάλη Πέμπτη η τιμή της τομάτας ανέβηκε πάνω από 5 ευρώ το κιλό στην αγορά της οδού Αθηνάς, το κολοκύθι έπιασε ακόμη και τα 7 ευρώ το κιλό ενώ το αγγούρι τιμολογήθηκε στο 1,20 με 1,50 ευρώ το ένα!
Οι καταστηματάρχες της εστίασης διαμαρτυρήθηκαν έντονα ωστόσο οι χονδρέμποροι σε συνεργασία με τους μεγαλέμπορους της αγοράς δημιούργησαν «καρτέλ» αμέσως το οποίο τέσσερις μέρες τώρα λειτουργεί ανεξέλεγκτο.
Δείτε επίσης:
Πλήρης αποτυχία του Yπουργείου Aνάπτυξης – Οι Έλληνες συνεχίζουν να εξαθλιώνονται από την ακρίβεια







