Δήλωση «βόμβα» Τζιτζικώστα για τα Τέμπη

Η παραδοχή του Επιτρόπου «καίει» το κυβερνητικό αφήγημα 

Σε δήλωση «βόμβα»  που γκρεμίζει το κυβερνητικό αφήγημα περί ανθρώπινου λάθους στα Τέμπη, προχώρησε ο Απόστολος Τζιτζικώστας από το βήμα των Δελφών.

Ο Ευρωπαίος Επίτροπος Μεταφορών και Τουρισμού Απόστολος Τζιτζικώστας, σε συζήτηση στο πλαίσιο του Οικονομικού Forum των Δελφών, σχολίασε ότι «τα Τέμπη είναι ανοιχτή πληγή, και θα είναι όσο έχουμε ανοιχτή την παραβίαση των ευρωπαϊκών κανονισμών από την Ελλάδα».

Για πρώτη φορά, ένα κορυφαίο στέλεχος της ΝΔ δεν περιορίζει το δράμα στο «ανθρώπινο λάθος» ή στις «χρόνιες παθογένειες», αλλά συνδέει ευθέως την επούλωση της πληγής των Τεμπών με τη συμμόρφωση της χώρας στους ευρωπαϊκούς κανόνες ασφαλείας.

Και όπως επιβεβαιώνει ο κ. Τζιτζικώστας, η  χώρα, τρία χρόνια μετά αρνείται να ευθυγραμμιστεί με τα ευρωπαϊκά πρότυπα ασφαλείας…

Δείτε επίσης:

Ακολουθήστε το newsbreak.gr

Κάθε σχόλιο δημοσιεύεται αυτόματα. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δε σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές και διατηρούμε το δικαίωμα να αφαιρέσουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το newsbreak.gr ουδεμία νομική ή άλλη ευθύνη φέρει.

  1. Ο ηλίθιος που μπορεί να του τύχη το οτιδήποτε στο ρημάδι η Ελλάς, θέλει να συγκρίνει την Δανία με την Ελλάδα…
    Τα συμπεράσματα.., δικά σας!

    • Ελα ρε φίλε! σοβαρά? ποσους νεκρούς και πόσους τραυματίες? Τι μέγεθος είχε εκεί η πυροσφαιρα? Λες ο σταθμαρχης εκεί να μπήκε με βύσμα?

    • Σου θιξανε τον κουλη σχετικα με αυτο που εγραψες νεκρους δεν ειχαμε μπαζωμα δεν ειχαμε εκρηξη απο τα ελαια δεν ειχαμε

ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

εισάγετε το σχόλιό σας!
Πληκτρολογήστε το όνομα σας

 [minoandesign-storyteller type="latest"]

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Διαβάστε ακόμα

ΔΗΜΟΦΙΛΗ

Διαβάστε επίσης