Ο Μητσοτάκης γελούσε συνέχεια στη συζήτηση στη Βουλή για τα Τέμπη 

Έλλειψη ενσυναίσθησης και σεβασμού ή ηλιθιότητα; Τι ακριβώς μπορεί να χαρακτηρίσει τον Έλληνα πρωθυπουργό ο οποίος εθεάθη πλείστες φορές να γελάει στην προ ημερησίας συζήτηση για τα Τέμπη στη Βουλή.

Ο Κυριάκος Μητσοτάκης εμφανίστηκε χαλαρός και ανέμελος, γελούσε και έκανε κακό χιούμορ.

[videopress rO8ELmE8]

Προφανώς θεωρεί ότι με το να «θυσιάσει» ορισμένα πολιτικά πρόσωπα, ο ίδιος θα αποφύγει τις ευθύνες για το έγκλημα με 57 νεκρούς και δεν διστάζει να κάνει επίδειξη των αλαζονικών του πεποιθήσεων…

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Δείτε επίσης:

 

Ακολουθήστε το newsbreak.gr

Κάθε σχόλιο δημοσιεύεται αυτόματα. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δε σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές και διατηρούμε το δικαίωμα να αφαιρέσουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το newsbreak.gr ουδεμία νομική ή άλλη ευθύνη φέρει.

  1. Πάντως όταν ειμασταν παιδιά και βλέπαμε κάποιον να χαζογελαει με αυτόν τον τρόπο τον αποκαλούσαμε χαζοχαρουμενο ή ξεσιλογιαστο. Στη κρίση του καθενός είναι για να τον κρίνει,σε ποια κατηγορία ανήκει.

  2. Αυτός γελούσε στην κηδεία του πατέρα του. Γελούσε όταν πήγε στα Τέμπη. Γελούσε σε όλες τις κηδείες που πήγε. Στη βουλη δεν θα γελάει; Αφού είναι σαδιστής ανώμαλος

ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

εισάγετε το σχόλιό σας!
Πληκτρολογήστε το όνομα σας

 [minoandesign-storyteller type="latest"]

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Διαβάστε ακόμα

ΔΗΜΟΦΙΛΗ

Διαβάστε επίσης