Ετοιμάζουν αντάρτικο στον Μητσοτάκη με αφορμή τον Βεσυρόπουλο!

Νέο αντάρτικο στο εσωτερικό της Νέας Δημοκρατίας με τους βουλευτές να ζητούν να αποσυρθεί η υποψηφιότητα του Απόστολου Βεσυρόπουλου για γραμματέας της Κ.Ο. της ΝΔ.

Πρόκειται για τον βουλευτή Ημαθίας της Νέας Δημοκρατίας, ο οποίος αποτελεί προσωπική επιλογή του ίδιου του Μητσοτάκη, η οποία ωστόσο έχει προκαλέσει ένταση και γκρίνια στο εσωτερικό.

Το μήνυμα έρχεται ενόψει της συνεδρίασης της Κοινοβουλευτικής Ομάδας την Παρασκευή και πληροφορίες αναφέρουν ότι οι βουλευτές θα ζητήσουν να στηθεί κάλπη για την εκλογή του και να μην γίνει δια βοής.

Μάλιστα, οι ίδιες πηγές αναφέρουν ότι αν ο Κυριάκος Μητσοτάκης επιμείνει, τότε δεν αποκλείεται να θέσουν αντίπαλο για τον Βεσυρόπουλο, η πολιτική προσφορά του οποίου έως τώρα είναι να «ματώνει» τα χέρια του από το χειροκρότημα κάθε φορά που ομιλεί ο «ηγέτης»…

Δείτε επίσης:

Νέο αντάρτικο από βουλευτή της ΝΔ!

Ακολουθήστε το newsbreak.gr

Κάθε σχόλιο δημοσιεύεται αυτόματα. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δε σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές και διατηρούμε το δικαίωμα να αφαιρέσουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το newsbreak.gr ουδεμία νομική ή άλλη ευθύνη φέρει.

ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

εισάγετε το σχόλιό σας!
Πληκτρολογήστε το όνομα σας

 [minoandesign-storyteller type="latest"]

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Διαβάστε ακόμα

ΔΗΜΟΦΙΛΗ

Διαβάστε επίσης