Κυβερνητικοί (και μη) εύχονται Καλή Ανάσταση και Καλό Πάσχα έχοντας εξαφανίσει κάθε θρησκευτικό σύμβολο!

Ούτε Σταυρός, ούτε Χριστός στα μηνύματα

Το Πάσχα είναι η σπουδαιότερη γιορτή του Χριστιανισμού καθώς η Ανάσταση του Ιησού Χριστού είναι ένα μήνυμα αγάπης, θυσίας και ελπίδας. Ένα μήνυμα ότι μετά από κάθε Γολγοθά και μετά από κάθε Σταύρωση, ακολουθεί πάντα μια Ανάσταση.

Κι όμως, αυτό το μήνυμα, αυτόν τον συμβολισμό του περάσματος από το σκότος στο Φως, κάποιοι συστηματικά το υποβαθμίζουν, το ευτελίζουν, το ισοπεδώνουν, το διαστρεβλώνουν και το εξαφανίζουν. Με πρώτη και καλύτερη την Κυβέρνηση Μητσοτάκη.

Μέλη της Κυβέρνησης της Νέας Δημοκρατίας, το ίδιο το κόμμα, αλλά και η ίδια η ελληνική Κυβέρνηση, έχουν εξαφανίσει τον Σταυρό και τον Χριστό από τα πασχαλινά τους μηνύματα, παρότι οι ευχές για Καλή Ανάσταση και Καλό Πάσχα είναι άρρηκτα συνδεδεμένες με τον Ιησού Χριστό, είναι ταυτόσημες έννοιες.

  • Δείτε κάποιες ενδεικτικές αναρτήσεις κυβερνητικών και μη και δώστε προσοχή στις απεικονίσεις, στις χρωματικές επιλογές, αλλά και στις τεράστιες διαφορές που έχουν ορισμένες ευχές, όπως για παράδειγμα αυτές των Ενόπλων Δυνάμεων:

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

 

Ευχετήριο… bonus από τον Κυριάκο Μητσοτάκη:

 

Ακολουθήστε το newsbreak.gr

Κάθε σχόλιο δημοσιεύεται αυτόματα. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δε σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές και διατηρούμε το δικαίωμα να αφαιρέσουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το newsbreak.gr ουδεμία νομική ή άλλη ευθύνη φέρει.

  1. Ναι μεν αλλά…το Πάσχα είναι κατ αρχήν Εβραϊκή εορτή. Το ότι υιοθετήθηκε καί από τόν Χριστιανισμό που επίσης προέρχεται από τούς Εβραίους δεν θα πρέπει να μας κάνει περήφανους ως Έλληνες. Είμαστε πρώτα Έλληνες και μετά Χριστιανοί και όχι το αντίθετο. Καλή Ανάσταση του Έθνους και καλή Άνοιξη!

  2. Βλέπεις τις αναρτήσεις των πολιτικαντηδων και νομίζεις πως πρώτη τους σκέψη είναι μη τυχόν και προσβάλλουν τους αλλόθρησκους ή τους πουν θρησκόληπτους.

    Ψευτοπιστοι όλοι τους, υποδύονται τους χριστιανούς για να μη χάσουν ψήφους.

ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

εισάγετε το σχόλιό σας!
Πληκτρολογήστε το όνομα σας

 [minoandesign-storyteller type="latest"]

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Διαβάστε ακόμα

ΔΗΜΟΦΙΛΗ

Διαβάστε επίσης