Εκτός γραμμής και ο γραμματέας της ΚΟ της ΝΔ! Ο Χαρακόπουλος ζητά επιστροφή Σαμαρά!

Εικόνα διάλυσης παρουσιάζει η Κοινοβουλευτική Ομάδα της ΝΔ και το Μαξίμου δεν μπορεί πλέον να ελέγξει τους βουλευτές. Και δεν είναι μόνο το θέμα Ρούτσι όπου πλειάδα κορυφαίων στελεχών διαφωνούν (Δένδιας, Αβραμόπουλος, Κυρανάκης, Μαρκόπουλος, Πλεύρης κ.α.), αλλά ακόμα και το θέμα της επιστροφής Σαμαρά. Είναι χαρακτηριστικό ότι ακόμα και ο νεοεκλεγείς γραμματέας της ΚΟ της ΝΔ Μάξιμος Χαρακόπουλος κινείται εκτός κομματικής και αμφισβητεί την απόφαση διαγραφής του από τον Κυριάκο Μητσοτάκη λέγοντας ότι πρέπει να επιστρέψει στη ΝΔ την ώρα που το Μαξίμου δεν συζητά τέτοιο ενδεχόμενο!

Ο γραμματέας της ΚΟ της ΝΔ ρωτήθηκε σε συνέντευξή του στην εφημερίδα «Πολιτική» για το ενδεχόμενο δημιουργίας κόμματος από τον Αντώνη Σαμαρά και αντ΄λι να απαντήσει στην ερώτηση, είπε ότι «θα ήθελα να τον δω στη ΝΔ»! Μάλιστα εξέδωσε και δελτίο τύπου με αυτό τον τίτλο! Για να μην έχουν παρερμηνείες στο Μαξίμου…

«Πάντοτε τρέφω αισθήματα σεβασμού στο πρόσωπο του πρώην πρωθυπουργού Αντώνη Σαμαρά, ο οποίος με τίμησε με χαρτοφυλάκιο υπουργού στην κυβέρνησή του. Προσωπικά δεν σας κρύβω ότι θα ήθελα να τον δω και πάλι στη ΝΔ», είπε ο Μ. Χαρακόπουλος.

Ακολουθήστε το newsbreak.gr

Κάθε σχόλιο δημοσιεύεται αυτόματα. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δε σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές και διατηρούμε το δικαίωμα να αφαιρέσουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το newsbreak.gr ουδεμία νομική ή άλλη ευθύνη φέρει.

  1. Χαρακόπουλε, το καλύτερο που έχεις να κάνεις είναι να φύγεις το ταχύτερο από το άθεο σημιτομητσοτακιστάν. Και έχεις αργήσει πολύ!

ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

εισάγετε το σχόλιό σας!
Πληκτρολογήστε το όνομα σας

 [minoandesign-storyteller type="latest"]

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Διαβάστε ακόμα

ΔΗΜΟΦΙΛΗ

Διαβάστε επίσης