Ευθύνες για τη σημερινή κατάσταση στα δικαστήρια της πρώην σχολής Ευελπίδων αναζητεί από το πρωί ο Υπουργός Δικαιοσύνης Γιώργος Φλωρίδης.
Αιτία αποτέλεσε το απειλητικό τηλεφώνημα για τοποθέτηση βόμβας.
Παρά το γεγονός ότι στο πρόσφατο παρελθόν τέτοια περιστατικά αντιμετωπίζονταν αμέσως σήμερα αποφασίστηκε εκκένωση επειδή την περασμένη εβδομάδα καταγράφηκαν δύο τουλάχιστον «τρύπες» οι οποίες παρέμειναν ακάλυπτες.
Ευελπίδων: Οι «τρύπες»
Πρόκειται για το φυλάκιο πισω από το κτίριο 5 που οδηγεί στο Άλσος Γκύζη από το οποίο διέφυγε και ο άφαντος έως σήμερα Αιγύπτιος!
Επίσης μια ακόμη είσοδος-έξοδος κοντά στο κτίριο 2 του Αυτοφώρου έχει πλημμελή φρούρηση και χρησιμοποιείται κυρίως κατά τις μεσημβρινές ώρες όταν έχει σχεδόν αδειάσει το συγκρότημα.
Δείτε επίσης:
Συναγερμός στην Ευελπίδων από τηλεφώνημα για βόμβα

