Άλλη μία παραβίαση των μέτρων για την αντιμετώπιση της πανδημίας από κορυφαίο υπουργό. Ο οποίος ανέμελος όχι μόνο στέκεται όρθιος, πράγμα που απαγορεύεται, αλλά δεν φοράει και μάσκα, πράγμα που επίσης απαγορεύεται. Στην εστίαση η μάσκα είναι υποχρεωτική για όλους, έως ότου καθίσουν στο τραπέζι. Μόνο εκεί βγαίνει. Για τους υπόλοιπους Έλληνες φυσικά, όχι για τον Στέλιο Πέτσα.
Διαβάζεται σε λιγότερο από 1 λεπτό
Εορτολόγιο: Ποιος γιορτάζει σήμερα Τετάρτη 24 Ιουνίου24.06.2026 • 00:01
Πώς να «ανάψεις» τη ρομαντική διάθεση στο σπίτι με ένα μόνο κερί23.06.2026 • 21:50
Μαρκόπουλος: «Ημέρα νίκης και δικαίωσης η τροπολογία για τα δάνεια του Νόμου Κατσέλη»23.06.2026 • 21:00
Χάποελ Τελ Αβίβ – Μακάμπι Τελ Αβίβ 79-83: Πρωταθλήτρια για 58η φορά η Μακάμπι23.06.2026 • 23:50
Ντεσάν: «Έχασε» τη μητέρα του ο Γάλλος προπονητής24.06.2026 • 01:14ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Διαβάστε ακόμα
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΕΝΗΜΕΡΩΣΟΥ
ΕΓΚΥΡΑ ΚΑΙ
ΕΓΚΑΙΡΑ
Εγγράψου στα κανάλια
ενημέρωσης του Newsbreak

