ΑΡΧΙΚΗΠΟΛΙΤΙΚΗΑπό το Υπουργείο Ανάπτυξης στο ΤΑΙΠΕΔ ο Σταμπουλίδης

Από το Υπουργείο Ανάπτυξης στο ΤΑΙΠΕΔ ο Σταμπουλίδης

Αναλαμβάνει τη θέση του Αναπληρωτή Διευθύνοντα  Σύμβουλου

Την αποχώρησή του από τη Γενική Γραμματέα Εμπορίου και Προστασίας Καταναλωτή  (βρισκόταν εκεί από τον Ιούλιο του 2019) του Υπουργείου Ανάπτυξης ανακοίνωσε ο Παναγιώτης Σταμπουλίδης.

Μιλώντας στο Coffee Business Forum έκανε την αποκάλυψη, χωρίς να έχει βγει ακόμα επίσημη ανακοίνωση, λέγοντας ότι αναλαμβάνει τη θέση του Αναπληρωτή Διευθύνοντα  Σύμβουλου στο ΤΑΙΠΕΔ.

Ακολουθήστε το newsbreak.gr

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Διαβάστε ακόμα

ΔΗΜΟΦΙΛΗ

ΕΝΗΜΕΡΩΣΟΥ
ΕΓΚΥΡΑ ΚΑΙ
ΕΓΚΑΙΡΑ
Εγγράψου στα κανάλια
ενημέρωσης του Newsbreak

Διαβάστε επίσης