ΑΡΧΙΚΗΠΟΛΙΤΙΚΗΣυνάντηση με το προεδρείο της Ένωσης Ελλήνων Εφοπλιστών είχε ο Μητσοτάκης

Συνάντηση με το προεδρείο της Ένωσης Ελλήνων Εφοπλιστών είχε ο Μητσοτάκης

Επιμονή για απανθρακοποίηση των θαλάσσιων μεταφορών

Με το νέο προεδρείο της Ένωσης Ελλήνων Εφοπλιστών συναντήθηκε ο Κυριάκος Μητσοτάκης, για να συζητήσουν τη σημασία της ελληνικής ναυτιλίας, αλλά και θέματα τρέχοντα όπως τα προβλήματα στον εφοδιασμό.

Ο Πρωθυπουργός, ενώ ο κόσμος χάνεται, έριξε πάλι στο τραπέζι την απανθρακοποίηση των θαλάσσιων μεταφορών, μιας και έχει πάρει απόφαση να προστατεύσει το περιβάλλον και να ενισχύσει την καινοτομία, όπως λέει και ξαναλέει.

Στο πλευρό του εκτός από τον υπουργό Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής Γιάννη Πλακιωτάκη και ο επικεφαλής του οικονομικού γραφείου του πρωθυπουργού, Αλέξης Πατέλης, που είναι μανούλα στα κανονίσματα… Τώρα τι είπανε, τι κανονίσανε, θα φανεί…

Ακολουθήστε το newsbreak.gr

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Διαβάστε ακόμα

ΔΗΜΟΦΙΛΗ

ΕΝΗΜΕΡΩΣΟΥ
ΕΓΚΥΡΑ ΚΑΙ
ΕΓΚΑΙΡΑ
Εγγράψου στα κανάλια
ενημέρωσης του Newsbreak

Διαβάστε επίσης