ΑΡΧΙΚΗΠΟΛΙΤΙΚΗΠεινασμένος πήγε στη γενική συνέλευση του ΣΕΒ ο Κυριάκος Μητσοτάκης

Πεινασμένος πήγε στη γενική συνέλευση του ΣΕΒ ο Κυριάκος Μητσοτάκης

Εσείς δεν λιγουρεύεστε τα... ορεκτικά καύσιμα;

Για μια ακόμη φορά η παρουσία του Κυριάκου Μητσοτάκη σε εκδήλωση έκλεψε τις εντυπώσεις. Όχι φυσικά για τα όσα είπε, ή για τη ρητορική του δεινότητα, αλλά για την αίσθηση που άφησε ότι μάλλον πήγε… πεινασμένος στην ετήσια Γενική Συνέλευση του ΣΕΒ.

Και αν το «στη μεταβατική περίοδο θα χρειαστούμε ακόμα μια σταδιακή απεξάρτηση από τα ορεκτικά καύσιμα» που είπε ο Πρωθυπουργός πολλοί θα το θεωρήσουν ως σαρδάμ, υπάρχει και το εξής ρητό: «Γλώσσα λανθάνουσα τα αληθή λέγει».

Δεν έλειψαν και κάποιες ανεξήγητες εκφράσεις του προσώπου του, οι οποίες αποτυπώθηκαν στην κάμερα σε όλο τους το μεγαλείο.

[videopress VFuWzuvs]

Ακολουθήστε το newsbreak.gr

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Διαβάστε ακόμα

ΔΗΜΟΦΙΛΗ

ΕΝΗΜΕΡΩΣΟΥ
ΕΓΚΥΡΑ ΚΑΙ
ΕΓΚΑΙΡΑ
Εγγράψου στα κανάλια
ενημέρωσης του Newsbreak

Διαβάστε επίσης