Σύμφωνα με την άτυπη ενημέρωση από το Μαξίμου:
Ο Πρωθυπουργός και Πρόεδρος της Νέας Δημοκρατίας, Κυριάκος Μητσοτάκης, με επιστολή του προς τον Πρόεδρο της Επιτροπής Δεοντολογίας της Νέας Δημοκρατίας, Ιωάννη Τραγάκη, παραπέμπει στην επιτροπή με το ερώτημα της διαγραφής από μέλος της Κοινοβουλευτικής Ομάδας της Νέας Δημοκρατίας, τον βουλευτή Αιτωλοακαρνανίας, Μάριο Σαλμά.
Όλα αυτά την ώρα που ο κλόουν – συκοφάντης του Μάριου Σαλμά, εισαγγελέων, εκδοτών και δημοσιογράφων, καταδικάστηκε με μία βαρύτατη ποινή!
Δεν έχουν προηγούμενο αυτά που ζούμε με το Μητσοτάκη πραγματικά!
https://exchange.glomex.com/video/v-d49zko8silqp?integrationId=40599w17mbz7o7uw







