ΑΡΧΙΚΗΠΟΛΙΤΙΚΗΤηλεφωνική επικοινωνία Μητσοτάκη με Ευρωπαία Επίτροπο για τα κονδύλια του ΕΣΠΑ

Τηλεφωνική επικοινωνία Μητσοτάκη με Ευρωπαία Επίτροπο για τα κονδύλια του ΕΣΠΑ

Ο Κυριάκος Μητσοτάκης είχε πριν από λίγο τηλεφωνική επικοινωνία με την Επίτροπο Elisa Ferreira, αρμόδια για τη Συνοχή και τις Μεταρρυθμίσεις.

Κατά τη διάρκεια της συνομιλίας ο Πρωθυπουργός ζήτησε από την Επίτροπο, λόγω της κρισιμότητας της κατάστασης, να υπάρξει η μέγιστη δυνατή ευελιξία για τη χρήση των κονδυλίων του ΕΣΠΑ.

Δείτε επίσης: «Ταξιδάκια» τέλος! Μόνο για μόνιμους κατοίκους νησιών η επιβίβαση στα πλοία της γραμμής

Ακολουθήστε το newsbreak.gr

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Διαβάστε ακόμα

ΔΗΜΟΦΙΛΗ

ΕΝΗΜΕΡΩΣΟΥ
ΕΓΚΥΡΑ ΚΑΙ
ΕΓΚΑΙΡΑ
Εγγράψου στα κανάλια
ενημέρωσης του Newsbreak

Διαβάστε επίσης