ΑΡΧΙΚΗΠΟΛΙΤΙΚΗΣυνάντηση Μητσοτάκη με το «δεξί χέρι» του Τραμπ

Συνάντηση Μητσοτάκη με το «δεξί χέρι» του Τραμπ

Κατά τη διάρκεια της συνάντησης συζητήθηκε η ενίσχυση της συνεργασίας Ελλάδας- ΗΠΑ

*Ανταπόκριση από τις ΗΠΑ, Ανδρέας Δερμιτζάκης

Συνάντηση με το «δεξί χέρι» του Ντόναλντ Τράμπ και στενό συνεργάτη του Michael Kratsios είχε πριν από λίγο (γύρω στις 11 το βράδυ ώρα Ελλάδας) ο Πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης στο περιθώριο της Γενικής Συνέλευσης του ΟΗΕ.

Ο ελληνικής καταγωγής συνεργάτης του Αμερικανού Προέδρου είναι ο βοηθός του Προέδρου των ΗΠΑ και Διευθυντής του Γραφείου Επιστήμης και Τεχνολογικής Πολιτικής του Λευκού Οίκου.

Κατά τη διάρκεια της συνάντησης συζητήθηκε η ενίσχυση της συνεργασίας Ελλάδας- ΗΠΑ στον τομέα της τεχνολογίας και της Τεχνητής Νοημοσύνης.

*Φωτογραφία ΑΠΕ-ΜΠΕ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Δείτε επίσης:

Ακολουθήστε το newsbreak.gr

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Διαβάστε ακόμα

ΔΗΜΟΦΙΛΗ

ΕΝΗΜΕΡΩΣΟΥ
ΕΓΚΥΡΑ ΚΑΙ
ΕΓΚΑΙΡΑ
Εγγράψου στα κανάλια
ενημέρωσης του Newsbreak

Διαβάστε επίσης