ΑΡΧΙΚΗΠΟΛΙΤΙΚΗΒουλή: Ήρθη η ασυλία του Μάντζου μετά από μήνυση του Στίγκα

Βουλή: Ήρθη η ασυλία του Μάντζου μετά από μήνυση του Στίγκα

Υπέρ της άρσης ασυλίας τάχθηκαν 198 βουλευτές

Στο εδώλιο του κατηγορουμένου θα βρεθεί ο βουλευτής του ΠΑΣΟΚ Δημήτρης Μάντζος επειδή αναφέρθηκε στη σχέση των Σπαρτιατών με τον Ηλία Κασιδιάρη.

Το είχε ζητήσει και ο ίδιος

Ο πρόεδρος των Σπαρτιατών Βασίλης Στίγκας του έκανε μήνυση για συκοφαντική δυσφήμηση και μετά από εισήγηση της Επιτροπής Δεοντολογίας, η Ολομέλεια αποφάσισε να αρθεί η ασυλία του βουλευτή.

Επισημαίνεται ότι υπέρ της άρσης ασυλίας του Δ, Μάντζου ψήφισε και η ΝΔ και το ΠΑΣΟΚ, καθώς ο βουλευτής το είχε ζητήσει. Υπέρ της άρσης ασυλίας τάχθηκαν 198 βουλευτές, 72 κατά και 8 βουλευτές δήλωσαν παρών.

Δείτε επίσης:

Ακολουθήστε το newsbreak.gr

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Διαβάστε ακόμα

ΔΗΜΟΦΙΛΗ

ΕΝΗΜΕΡΩΣΟΥ
ΕΓΚΥΡΑ ΚΑΙ
ΕΓΚΑΙΡΑ
Εγγράψου στα κανάλια
ενημέρωσης του Newsbreak

Διαβάστε επίσης