ΑΡΧΙΚΗΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣΠατουλίδου για Σαββόπουλο: Το ξεχωριστό «αντίο» με αναφορά στο χρυσό της Βαρκελώνης

Πατουλίδου για Σαββόπουλο: Το ξεχωριστό «αντίο» με αναφορά στο χρυσό της Βαρκελώνης

Η συγκινητική ανάρτηση

Την δική της μοναδική σύνδεση με τον Διονύση Σαββόπουλο μοιράστηκε η Βούλα Πατουλίδου θέλοντας με αυτό τον τρόπο να αποχαιρετήσει τον σπουδαίο δημιουργό.

Σε ανάρτησή της στο Facebook, η Ολυμπιονίκης έγραψε πως ο «Νιονιός» ανακοίνωσε το χρυσό μετάλλιο που πήρε στη Βαρκελώνη το 1992 από το μικρόφωνο την ώρα της συναυλίας.

«Ζήτω η Ελλάς, ζήτω ο Βορράς της όπου κι αν βρίσκεται», είχε πει ο σπουδαίος τραγουδοποιός.

«Ζήτω η Ελλάς, ζήτω ο Βορράς της, ζήτω και συ όπου κι αν βρίσκεσαι» έγραψε η Βούλα Πατουλίδου στο ξεχωριστό αντίο στον δημιουργό.

 

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Βούλα Πατουλίδου: Η ανάρτηση

«Την ώρα που έτρεχα στη Βαρκελώνη, εκείνος ύψωνε τη φωνή του στη Λευκωσία σε συναυλία του Σταύρου Κουγιουμτζή.

Κι ανάμεσα στη μουσική και τα χειροκροτήματα, είπε:

“Η αθλήτρια Βούλα Πατουλίδου από τη Φλώρινα πήρε χρυσό μετάλλιο στα εκατό μέτρα μετ’ εμποδίων…

Ζήτω η Ελλάς, ζήτω ο Βορράς της όπου κι αν βρίσκεται.”

Έτσι έμαθαν πολλοί για εκείνη τη στιγμή — μέσα από τη φωνή του.

Μια φωνή που ένωνε, που τραγουδούσε Ελλάδα, που έδινε ψυχή στις λέξεις.

Ευχαριστώ, αγαπημένε Διονύση,
που με τη μουσική σου έδινες ρυθμό στις στιγμές μας και φως στα όνειρά μας.

Ζήτω η Ελλάς, ζήτω ο Βορράς ζήτω κι εσύ, όπου κι αν βρίσκεσαι».

Δείτε την ανάρτηση:

Δείτε επίσης:

Ακολουθήστε το newsbreak.gr

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Διαβάστε ακόμα

ΔΗΜΟΦΙΛΗ

ΕΝΗΜΕΡΩΣΟΥ
ΕΓΚΥΡΑ ΚΑΙ
ΕΓΚΑΙΡΑ
Εγγράψου στα κανάλια
ενημέρωσης του Newsbreak

Διαβάστε επίσης