Ένα ξεχωριστό και ιδιαίτερα αιχμηρό μήνυμα προς όσους αφήνουν σκουπίδια έξω από τους κάδους έστειλε πολίτης στα Χανιά, εκφράζοντας την αγανάκτησή του για την εικόνα που επικρατεί σε σημεία της πόλης.
Το σημείωμα που έγινε viral
Συγκεκριμένα, σε κάδο απορριμμάτων στην οδό Ελευθερίου Βενιζέλου τοποθετήθηκε χειρόγραφο σημείωμα με αυστηρό ύφος, το οποίο ανέφερε:
«Όποιος πετάει σκουπίδια έξω από τον κάδο, να αλλάξει πόλη και να ξαναπάει δημοτικό. Εδώ είναι Χανιά».
Το μήνυμα καταγράφηκε σε φωτογραφίες που δημοσίευσε το zarpanews.gr και γρήγορα προκάλεσε σχόλια στα social media.

Αγανάκτηση για την εικόνα στους κάδους
Ο πολίτης φαίνεται πως αγανάκτησε από τη συνεχιζόμενη κατάσταση με σκουπίδια που αφήνονται γύρω από τους κάδους αντί να τοποθετούνται μέσα σε αυτούς.
Το φαινόμενο παρατηρείται συχνά σε διάφορες περιοχές, δημιουργώντας προβλήματα καθαριότητας αλλά και άσχημη εικόνα στους δρόμους της πόλης.
Μήνυμα ευαισθητοποίησης προς τους δημότες
Πέρα από το χιουμοριστικό ύφος, πολλοί σχολίασαν ότι το σημείωμα λειτουργεί και ως μήνυμα ευαισθητοποίησης για τη δημόσια καθαριότητα και τον σεβασμό στους κοινόχρηστους χώρους.
Η ανάρτηση συγκέντρωσε αρκετές αντιδράσεις, με αρκετούς κατοίκους να συμφωνούν πως απαιτείται μεγαλύτερη υπευθυνότητα από όλους στην καθημερινή διαχείριση των απορριμμάτων.
*Φωτό από zarpanews.gr
Δείτε επίσης:
- Λονδίνο: 32χρονος έκλεψε τσένταρ και επιτέθηκε σε αστυνομικούς με… τυρί
- Θαλάσσια χελώνα έκανε… βόλτες στο λιμάνι του Ηρακλείου και έγινε ατραξιόν







