Τετάρτη 4/8/2021

Κίνδυνος μετά το εμβόλιο για όσους είχαν κάνει ενέσιμη θεραπεία στο πρόσωπο!

Οι εθελοντές εμφάνισαν αντίδραση στο filler

Ιδιαίτερη προσοχή στο εμβόλιο κατά του νέου κορωνοϊού της Moderna πρέπει να δείξουν όσοι έχουν κάνει θεραπείες με ενέσιμα υλικά στο πρόσωπό τους.

Η συμβουλευτική επιτροπή του αμερικανικού Οργανισμού Τροφίμων και Φαρμάκων που μελετά την ασφάλεια του νέου εμβολίου διαπίστωσε ότι σε μικρό αριθμό ασθενών που είχαν κάνει χρήση filler προκλήθηκε οίδημα στο σημείο όπου είχε γίνει η ενέσιμη θεραπεία.

«Αυτό που διαπίστωσαν σε 30.000 εθελοντές που έκαναν το εμβόλιο της Moderna ήταν ότι τρεις εμφάνισαν αντίδραση στο filler. Η αντίδραση ήταν εστιασμένη στο σημείο όπου είχε χορηγηθεί το filler, επομένως ήταν στα χείλη και τα μάγουλα» ανέφερε ο πλαστικός χειρουργός Αμίρ Καράμ, διευκρινίζοντας ότι ένας ασθενής είχε κάνει ενέσιμη αισθητική θεραπεία πριν από δύο εβδομάδες, ενώ άλλος πριν από έξι μήνες.

Ο Καράμ εξήγησε ότι το εμβόλιο προκαλεί αντίδραση του ανοσοποιητικού συστήματος, εκδηλώνοντας φλεγμονή στο σημείο του ενέσιμου υλικού. Τόνισε, ωστόσο, ότι η χρήση filler δεν θα πρέπει σε καμία περίπτωση να αποτρέψει κάποιον από τον εμβολιασμό, καθώς οι αντιδράσεις που παρατηρήθηκαν αντιμετωπίστηκαν εύκολα και αποτελεσματικά από το ιατρικό προσωπικό. Συμβούλευσε δε όσους εμφανίσουν οίδημα στην περιοχή των fillers μετά το εμβόλιο να επικοινωνήσουν με τον πλαστικό χειρουργό τους.

Μάθετε πρώτοι τι συμβαίνει στην Ελλάδα και τον κόσμο στο Google News του newsbreak. Ακολουθήστε το newsbreak σε Instagram, Facebook, Youtube, Viber και Twitter.

ΚΑΤΕΒΑΣΤΕ ΤΟ APP ΤΟΥ NEWSBREAK

WEB TV

ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ