Δευτέρα 21/6/2021

Χοντρά «φάουλ» που προκαλούν λίπος στην κοιλιά

5 λόγοι που αυξάνουν το κοιλιακό λίπος

Γιατί δεν μπορείτε να χάσετε λίπος από την περιοχή της κοιλιάς; Δεν χάνετε προπόνηση, τρέφεστε σωστά, αλλά και πάλι δεν βλέπετε καμία βελτίωση στην περιοχή της κοιλιάς. Ας δούμε τι μπορεί να φταίει:

  • Από τη Σοφία Τικταμπανίδη

Ελλειψη μαγνησίου: Ο οργανισμός χρειάζεται μαγνήσιο για περισσότερες από 300 χημικές αντιδράσεις, αλλά, εκτός από τα άλλα οφέλη του, μπορεί να ενισχύσει το αδυνάτισμα και τη μείωση του κοιλιακού λίπους. Εντάξτε στο διαιτολόγιό σας τροφές πλούσιες σε μαγνήσιο, όπως πράσινα φυλλώδη λαχανικά, φασόλια και ξηρούς καρπούς.

Λάθος προπόνηση: Πολλοί άνθρωποι επιλέγουν το τρέξιμο για να χάσουν βάρος. Το πρόβλημα είναι ότι, ενώ αρχικά μπορεί να χάσετε μερικά κιλά, στη συνέχεια ο μεταβολισμός σας προσαρμόζεται και σταματάτε να καίτε θερμίδες με τον ίδιο ρυθμό. Ενας πιο αποτελεσματικός τρόπος είναι η προπόνηση με βάρη. Η ιδανική μορφή άσκησης για απώλεια βάρους είναι η υψηλής έντασης διαλειμματική προπόνηση (HIIT). Συνδυάζοντας την αερόβια άσκηση με βάρη θα είστε σε θέση να χάσετε ευκολότερα κιλά.

Μειωμένος ύπνος: Η έλλειψη ύπνου προκαλεί την αύξηση της ορμόνης γκρελίνη, η οποία διεγείρει την όρεξη για φαγητό. Ερευνες έχουν δείξει ότι οι άνθρωποι που κοιμούνται λίγο έχουν την τάση να επιλέγουν λιπαρά τρόφιμα και κατ’ επέκταση να καταναλώνουν περισσότερες θερμίδες. Προσπαθήστε να κοιμάστε σταθερά οκτώ ώρες κάθε βράδυ.

Αναψυκτικά: Τα αναψυκτικά με ζάχαρη είναι γεμάτα θερμίδες και καταστρέφουν τη δίαιτά σας, αλλά ακόμη και τα αναψυκτικά χωρίς ζάχαρη μπορεί να επηρεάσουν αρνητικά τη σιλουέτα σας, ανοίγοντάς σας την όρεξη. Περιοριστείτε στο νερό και το τσάι (χωρίς ζάχαρη, φυσικά).

Πιάτα «φουλ» στο αλάτι: Αν νιώθετε φούσκωμα έπειτα από ένα γεύμα με αλμυρά τρόφιμα, δεν είναι η ιδέα σας. Αυτό μπορεί να συμβαίνει όχι μόνο επειδή βάλατε πολύ αλάτι στο φαγητό σας, αλλά και εξαιτίας του αλατιού που περιέχεται στο προπαρασκευασμένο φαγητό. Μείνετε μακριά από το αλάτι και προτιμήστε να χαρίσετε γεύση στο φαγητό σας προσθέτοντας πιπέρι και άλλα μπαχαρικά.

Κατανάλωση αλκοόλ: Ερευνες έχουν δείξει ότι η κατανάλωση αλκοόλ μπορεί να αυξήσει την όρεξη και την πρόσληψη θερμίδων, ενώ συγκεκριμένοι τύποι αλκοόλ έχουν συνδεθεί με αυξημένο κοιλιακό λίπος. Περιοριστείτε σε ένα ποτήρι κρασί με το φαγητό σας.

Μάθετε πρώτοι τι συμβαίνει στην Ελλάδα και τον κόσμο στο Google News του newsbreak. Ακολουθήστε το newsbreak σε Instagram, Facebook, Viber και Twitter.

ΚΑΤΕΒΑΣΤΕ ΤΟ APP ΤΟΥ NEWSBREAK

ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ