ΑΡΧΙΚΗΥΓΕΙΑΗ ΠΟΕΔΗΝ έξω από το υπουργείο Εργασίας!

Η ΠΟΕΔΗΝ έξω από το υπουργείο Εργασίας!

Ηχηρή διαμαρτυρία

Η ΠΟΕΔΗΝ διαμαρτύρεται για τους εργαζομένους στο ΕΣΥ μέσω προγραμμάτων ΔΥΠΑ.

Η πορεία διαμαρτυρίας έξω από το υπουργείο Εργασίας, όπως μαρτυρούν και οι εικόνες, είναι ηχηρή.

Οι συνδικαλιστές -που πραγματοποιούν και τρίωρη στάση εργασίας– εκφράζουν τις θέσεις και τα αιτήματά τους, θέλοντας να περάσουν το δικό τους σαφές μήνυμα, δίνοντας βροντερό παρών στην συγκέντρωση στο κέντρο της Αθήνας. Η ΠΟΕΔΗΝ διαμαρτύρεται ουσιαστικά για το «μπλοκάρισμα» στις ανανεώσεις των συμβασιούχων.

Ακολουθήστε το newsbreak.gr

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Διαβάστε ακόμα

ΔΗΜΟΦΙΛΗ

ΕΝΗΜΕΡΩΣΟΥ
ΕΓΚΥΡΑ ΚΑΙ
ΕΓΚΑΙΡΑ
Εγγράψου στα κανάλια
ενημέρωσης του Newsbreak

Διαβάστε επίσης