Πέμπτη, 25 Φεβρουαρίου 2021

Πώς θα βάλετε «φρένο» στο στρες

To μυαλό σας είναι στα γλυκά; Δεν μπορείτε να βάλετε φρένο στη σκέψη σας ακόμα και όταν πέφτετε στο κρεβάτι; Νιώθετε ανά πάσα στιγμή ότι θα πέσει στο κεφάλι σας κάποια καταστροφή;

Η ειδικός σε θέματα ποιότητας ύπνου Ολίβια Αρετσόλο από το Σίδνεϊ εκτιμά ότι βιώνετε μερικά από τα καραμπινάτα σημάδια ότι διανύετε περίοδο υψηλού στρες, το οποίο εμποδίζει τον καλό ύπνο και με αυτόν τον τρόπο υπονομεύει σοβαρά το ανοσοποιητικό σας.
«Τα στοιχεία δείχνουν ότι η έλλειψη ύπνου επηρεάζει την ανοσία. Ερευνες δείχνουν ακόμα και 70% μείωση της φυσικής άμυνας έπειτα από ύπνο διάρκειας τεσσάρων με πέντε ωρών» προειδοποιεί η Αρετσόλο.

Ίνες και γιαούρτι

Αν λοιπόν, όπως επισημαίνει, διαπιστώνετε ότι δυσκολεύεστε να πάτε στην τουαλέτα, τότε αυτό επίσης είναι μια ένδειξη στρες, καθώς το άγχος επιβραδύνει τις διαδικασίες της πέψης και της αποβολής των τοξινών. Για να καταπολεμήσετε αυτήν την εκδήλωση του στρες, η ειδικός συστήνει πολλές ίνες αλλά και γιαούρτι.

Όσο για τις λιγούρες για ζάχαρη, αυτές προέρχονται από τη μεγάλη ανάγκη για ενέργεια από τον στρεσαρισμένο οργανισμό αλλά και από την προσπάθεια του κέντρου ευχαρίστησης του εγκεφάλου να βρει σε κάτι… παρηγοριά. Επειδή όμως η κατανάλωση γλυκών οδηγεί σε πτώση της ενέργειας, η ειδικός προτείνει να αντλούμε γλυκύτητα από τα φρούτα και να χρησιμοποιούμε κανέλα.

Για να αντιμετωπιστεί η υπερπαραγωγή αδρεναλίνης και κορτιζόλης σε κατάσταση στρες, που υπονομεύουν την ανοσολογική απάντηση του οργανισμού, η ειδικός προτείνει να βρίσκουμε να κάνουμε -έστω και σε μικρές δόσεις καθημερινά- πράγματα που μας ευχαριστούν και κάνουν το μυαλό μας να ξεφεύγει.

ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΤΕ ΜΑΣ

ΚΑΤΕΒΑΣΤΕ ΤΟ APP ΤΟΥ NEWSBREAK

ΣΧΟΛΙΑΣΕ ΤΟ

ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΤΕ ΜΑΣ