Στο λιμάνι της Καλύμνου επέστρεψε το επιβατηγό σκάφος «Κάλυμνος Ντόλφιν», μετά από βλάβη που παρουσιάστηκε στο πηδάλιο κατά τη διάρκεια προγραμματισμένου δρομολογίου προς Ψέριμο και Κω.
Σύμφωνα με ενημέρωση του Λιμενικού Σώματος, στο πλοίο επέβαιναν συνολικά 117 επιβάτες, οι οποίοι αποβιβάστηκαν με ασφάλεια μετά την επιστροφή του σκάφους στο λιμάνι.
Βλάβη κατά τη διάρκεια του δρομολογίου
Το «Κάλυμνος Ντόλφιν» εκτελούσε το προγραμματισμένο του δρομολόγιο όταν παρουσιάστηκε πρόβλημα στο σύστημα πηδαλιουχίας, γεγονός που οδήγησε στην άμεση επιστροφή του στην Κάλυμνο.
Δεν αναφέρθηκε κάποιος τραυματισμός ή κίνδυνος για τους επιβαίνοντες.
Η εταιρεία έχει ήδη αναλάβει τη μεταφορά των επιβατών προς τους τελικούς προορισμούς τους με εναλλακτικά μέσα, ώστε να συνεχιστεί ομαλά η μετακίνησή τους.
Δείτε επίσης:
- Ηράκλειο: Νεκρός 78χρονος στις Γούρνες κοντά στην πρώην αμερικανική βάση
- Χανιά: Επιχείρηση διάσωσης για 65χρονη τουρίστρια στο φαράγγι της Αγίας Ειρήνης







