ΑΡΧΙΚΗLIFESTYLEGNTM: Ποια κράτησε καλύτερα το... πτηνό και ποια αποχώρησε από το «κοτέτσι» (video)

GNTM: Ποια κράτησε καλύτερα το… πτηνό και ποια αποχώρησε από το «κοτέτσι» (video)

Φτερά και πούπουλα στο χθεσινό επεισόδιο του GNTM, όπου το concept της φωτογράφισης υπέβαλε τα μοντέλα να φωτογραφηθούν παρέα με ένα πτηνό το οποίο είχε επιλέξει η Άννα Μαρία για την κάθε κοπέλα, ως νικήτρια της προηγούμενης δοκιμασίας.

Το ελαφάκι του GNTM που έχει επιστρέψει δυναμικά στην υψηλή βαθμολογία των κριτών, φρόντισε να «κάψει» την πεντάδα των FF επιλέγοντας για εκείνες ποιο ζωηρά πτηνά που θα τις δυσκόλευαν. Και δεν τα πήγε άσχημα…

Κάτια, Σουζάνα και Άννα δεν κατάφεραν να τα πάνε τόσο καλά με αποτέλεσμα να ακούσουν επικριτικά σχόλια ενώ την καλύτερη φωτογραφία είχαν η Κέισι, η Κωνσταντίνα και η Εμμανουέλα.

Η «χαμένη» της βραδιάς ήταν η Όλγα όπου άκουσε και τα χειρότερα σχόλια με κορύφωση την αντίδραση του Δημήτρη Σκουλού ο οποίος αναφώνησε ότι βαριέται το ύφος και την μετριότητα της στις πόζες.

Ακολουθήστε το newsbreak.gr

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Διαβάστε ακόμα

ΔΗΜΟΦΙΛΗ

ΕΝΗΜΕΡΩΣΟΥ
ΕΓΚΥΡΑ ΚΑΙ
ΕΓΚΑΙΡΑ
Εγγράψου στα κανάλια
ενημέρωσης του Newsbreak

Διαβάστε επίσης