ΑΡΧΙΚΗΑΘΛΗΤΙΚΑΟλυμπιακός-ΠΑΟΚ: Τίμησαν στο ΣΕΦ τα θύματα της τραγωδίας της Θύρας 7

Ολυμπιακός-ΠΑΟΚ: Τίμησαν στο ΣΕΦ τα θύματα της τραγωδίας της Θύρας 7

Δείτε τα στιγμιότυπα

Συγκινησιακά φορτισμένο ήταν το κλίμα στο ΣΕΦ πριν την έναρξη του ματς ανάμεσα σε Ολυμπιακό και ΠΑΟΚ για τη 18η αγωνιστική της GBL. Συμπληρώθηκαν άλλωστε 44 χρόνια (8/2/1981) από την τραγωδία της Θύρας 7. Παίκτες και τεχνικά επιτελεία των δύο ομάδων άφησαν λουλούδια στην μνήμη των θυμάτων, παίρνοντας το χειροκρότημα του κόσμου στις κερκίδες, ενώ πριν το τζάμπολ κρατήθηκε ενός λεπτού σιγή.

https://exchange.glomex.com/video/v-d7ov41ieb6ll?integrationId=40599w17mbz7o7uw

https://exchange.glomex.com/video/v-d7ov9rx4icjt?integrationId=40599w17mbz7o7uw

https://exchange.glomex.com/video/v-d7o6xpmnypa9?integrationId=40599w17mbz7o7uw

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

 

Ακολουθήστε το newsbreak.gr

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Διαβάστε ακόμα

ΔΗΜΟΦΙΛΗ

ΕΝΗΜΕΡΩΣΟΥ
ΕΓΚΥΡΑ ΚΑΙ
ΕΓΚΑΙΡΑ
Εγγράψου στα κανάλια
ενημέρωσης του Newsbreak

Διαβάστε επίσης