Για τον Πανιώνιο η χρονιά δεν πήγε έτσι όπως θα περίμεναν οι φίλοι του. Ο μεγάλος στόχος, αυτός της επιστροφής στη Super League χάθηκε και στον τελευταίο αγώνα της σεζόν απέναντι στον Ολυμπιακό Β’, παράταξε την δική του Β’ ομάδα με παίκτες από τα τμήματα υποδομής. Αυτοί οδήγησαν την ομάδα της Νέας Σμύρνης στην νίκη με 3-0.
Στον πάγκο της ήταν ο Βαγγέλης Κωνσταντίνου που προβιβάστηκε από την Κ17 της ομάδας.
Εντυπωσιακός ο 16χρονος τερματοφύλακας των νικητών Σαρακασίδης που δύο, τουλάχιστον φορές έδωσε δείγματα του ταλέντου του βάζοντας «στοπ» στον Μπιλάλ (9’,50’).
Το 1-0
Το 2-0
Το 3-0
Διαιτητής: Αλάμπεης (Αθηνών)
Σκόρερς: Γκολ: 28′ πεν. Βοΐλης, 47′ Μόρσεϊ, 75′ Γιακόβλεφ
Κίτρινη: Μπελμόν
Πανιώνιος (Βαγγέλης Κωνσταντίνου): Σαρακασίδης, Μπελμόντ (72′ Φελίσιο), Γιάκοβλεφ, Μόρσεϊ (78′ Φοκάμ), Ζούλιας, Όκκας (59′ Στούπης), Ντίας (59′ Κιάκος), Μπαϊραμίδης (59′ Κρητικός), Νίτσος, Βοΐλης, Βενάρδος.
Ολυμπιακός Β΄ (Άλβαρο Ρούμπιο): Κουράκλης, Ντάμα, Τανούλης (64′ Μίλισιτς), Κουτσογούλας, Μάρτινης (78′ Ρολάκης), Λιάτσος (64′ Αργυρίου), Λιατσικούρας (64′ Κολοκοτρώνης), Τουφάκης, Ζουγλής, Θαρθάνα, Μπιλάλ (75′ Γιουσούφ).
Βαθμολογία – Τελική








