Οι κάπως μεγαλύτεροι θυμήθηκαν τις ένδοξες ευρωπαϊκές στιγμές του Άρη με την Μαρινέλλα στην πρώτη σειρά να πανηγυρίζει κάθε καλάθι του Γκάλη, του Γιαννάκη και των άλλων παιδιών.
Η σιγή του ενός λεπτού που κρατήθηκαν στον αγώνα του Άρη με την ΑΕΚ δεν ήταν απλά μια υποχρέωση των Θεσσαλονικέων για την μεγάλη οπαδό τους.
Ήταν και μια… βουτιά στο παρελθόν όπου το γλέντι άρχιζε στο γήπεδο και συνεχιζόταν στα νυχτερινά μαγαζιά της πόλης όπου η Μαρινέλλα αναλάμβανε να χαρίσει κι αυτή στιγμές απόλαυσης στους νικητές τραγουδώντας μεγάλες επιτυχίες της.







