Αίσθηση προκαλεί στη Θεσσαλονίκη η καταδίκη νοσηλευτή για υπόθεση σωματικής βλάβης σε βάρος ανήλικου παιδιού μέσα σε νοσηλευτικό ίδρυμα της πόλης.
Το Μονομελές Πλημμελειοδικείο Θεσσαλονίκης επέβαλε ποινή φυλάκισης 10 μηνών με τριετή αναστολή σε 47χρονο νοσηλευτή, ο οποίος κρίθηκε ένοχος για πρόκληση σωματικής βλάβης σε βάρος αδύναμου προσώπου από υπόχρεο.
Η υπόθεση αποκαλύφθηκε έπειτα από μήνυση που κατέθεσε η μητέρα ενός 16χρονου αγοριού, το οποίο επρόκειτο να εισαχθεί σε παιδοψυχιατρική κλινική νοσοκομείου της Θεσσαλονίκης.
Σύμφωνα με την καταγγελία, κατά τη διαδικασία σωματικού ελέγχου του ανήλικου, ο νοσηλευτής φέρεται να άσκησε βία σε βάρος του παιδιού. Η μητέρα υποστήριξε ότι διαπίστωσε εμφανή σημάδια στο χέρι και στον λαιμό του γιου της, γεγονός που την οδήγησε στη Δικαιοσύνη.
Ο κατηγορούμενος παραπέμφθηκε να δικαστεί με την αυτόφωρη διαδικασία, ενώ κατά την απολογία του αρνήθηκε όλες τις κατηγορίες, επιμένοντας ότι ακολουθήθηκαν τα προβλεπόμενα πρωτόκολλα ασφαλείας και χειρισμού του περιστατικού.
Ωστόσο, η εισαγγελέας της έδρας ζήτησε την ενοχή του, σημειώνοντας στην αγόρευσή της πως ο νοσηλευτής «ξέφυγε» κατά τη διαχείριση του περιστατικού και ότι η κατάσταση δεν αντιμετωπίστηκε με τον ενδεδειγμένο τρόπο.
Το δικαστήριο αναγνώρισε στον 47χρονο το ελαφρυντικό του πρότερου έντιμου βίου, ωστόσο προχώρησε στην καταδίκη του, προκαλώντας έντονες αντιδράσεις και νέα συζήτηση γύρω από τις συνθήκες διαχείρισης ανηλίκων και περιστατικά κακοποίησης σε ψυχιατρικές δομές και τις ευθύνες του προσωπικού.
*Φωτογραφία αρχείου
Δείτε επίσης:
- Χανιά: Δίωξη για απόπειρα ανθρωποκτονίας στον Πακιστανό και τη μητέρα της 3χρονης – Έρευνα για τον θάνατο άλλων δύο παιδιών
- ΟΠΕΚΕΠΕ: Σε εξέλιξη μεγάλη επιχείρηση του ελληνικού FBI στη Θεσσαλονίκη – Χειροπέδες σε 16 άτομα







