Τροχαίο ατύχημα με τραυματισμό μιας 15χρονης σημειώθηκε χθες Τετάρτη το βράδυ στο Κερατσίνι, όταν διανομέας την παρέσυρε με τη μηχανή του στο κέντρο της πόλης.
Το περιστατικό έγινε λίγο μετά τις 23:00 επί της οδού Σαλαμίνος, υπό συνθήκες που μέχρι στιγμής παραμένουν αδιευκρίνιστες. Σύμφωνα με πληροφορίες, η ανήλικη επιχειρούσε να διασχίσει πεζή τον δρόμο, όταν χτυπήθηκε από τη διερχόμενη μηχανή.
Από τη σύγκρουση η 15χρονη βρέθηκε στο οδόστρωμα, ενώ τραυματίστηκε και ο οδηγός της μοτοσικλέτας.
Στο σημείο έσπευσε ασθενοφόρο του ΕΚΑΒ και οι δύο τραυματίες μεταφέρθηκαν στο Γενικό Κρατικό Νοσοκομείο Νίκαιας.
Οι ίδιες πληροφορίες αναφέρουν ότι η κατάσταση της υγείας τους δεν προκαλεί ανησυχία, ενώ την προανάκριση για τα ακριβή αίτια του τροχαίου έχει αναλάβει η Τροχαία.
Δείτε επίσης:







