Στο νοσοκομείο κατέληξαν άνδρες της ομάδας ΔΙΑΣ που κινούνταν στη Λεωφόρο Αθηνών, στην περιοχή του Ασπροπύργου, όταν ένα ΙΧ αυτοκίνητο έπεσε με φόρα πάνω στη μοτοσικλέτα τους.
Σύμφωνα με τις πρώτες πληροφορίες, το τροχαίο ατύχημα σημειώθηκε νωρίτερα σήμερα, την ώρα που ο οδηγός του οχήματος επιχειρούσε να στρίψει προς την περιφερειακή Αιγάλεω.
Τραυματίστηκαν ελαφρά οι αναβάτες
Η σύγκρουση ήταν μεν σφοδρή, ωστόσο οι αστυνομικοί που επέβαιναν στη μοτοσικλέτα στάθηκαν τυχεροί, καθώς τραυματίστηκαν ελαφρά.
Επί τόπου έσπευσαν συνάδελφοί τους, για να τούς προσφέρουν τις πρώτες βοήθειες, καθώς και ασθενοφόρο του ΕΚΑΒ, το οποίο τούς παρέλαβε και τούς μετέφερε στο νοσοκομείο για προληπτικούς λόγους.
Όσον αφορά στον οδηγό του εμπλεκόμενου οχήματος, πάτησε γκάζι και εγκατέλειψε το σημείο του ατυχήματος αμέσως μετά τη σύγκρουση!
Δείτε επίσης:
- Ασπρόπυργος: Φωτιά κοντά στην Αττική Οδό
- Σκούπα της ΕΛ.ΑΣ. σε καταυλισμούς Ρομά στον Ασπρόπυργο: 9 συλλήψεις για ρευματοκλοπές







