Ένα ακόμη περιστατικό βίας με εμπλοκή ανηλίκων καταγράφηκε στην Αθήνα, με θύμα μια 20χρονη γυναίκα που δέχθηκε επίθεση τα ξημερώματα του Σαββάτου (30/5) στην περιοχή της Ιεράς Οδού.
Σύμφωνα με την ΕΡΤ, το συμβάν σημειώθηκε λίγο μετά τις 04:00, όταν τέσσερις ανήλικοι -δύο αγόρια και δύο κορίτσια ηλικίας 14 έως 16 ετών- προσέγγισαν τη νεαρή την ώρα που κινούνταν πεζή στην περιοχή.
Οι δράστες της επιτέθηκαν αιφνιδιαστικά, χτυπώντας την στο πρόσωπο και την κοιλιά, προκειμένου να της αποσπάσουν προσωπικά αντικείμενα. Αφού της αφαίρεσαν το κινητό τηλέφωνο, απομακρύνθηκαν άμεσα από το σημείο.
Μετά την ενημέρωση των Αρχών, αστυνομικοί εξαπέλυσαν επιχείρηση εντοπισμού στην ευρύτερη περιοχή και κατάφεραν σε σύντομο χρονικό διάστημα να συλλάβουν τους τέσσερις ανήλικους κοντά στο σημείο της επίθεσης.
Κατά την εξέλιξη της έρευνας προέκυψε ότι οι ανήλικοι είχαν απασχολήσει ξανά τις διωκτικές Αρχές για παρόμοια υπόθεση ληστείας κατά το πρόσφατο παρελθόν, ενώ η προανάκριση για τις ακριβείς συνθήκες του περιστατικού συνεχίζεται.
Δείτε επίσης:
- Πάτρα: Συλλήψεις μετά από έρευνα για οπλισμό που προβαλλόταν στα social media
- Πάτρα: Άγρια επίθεση σε 13χρονη από συνομήλικες – Κατέγραφαν τον ξυλοδαρμό σε βίντεο







