Μια μικρή περιπέτεια με την υγεία του, είχε τις προηγούμενες ημέρες ο Αντώνης Ρέμος. Ο κορυφαίος Έλληνας ερμηνευτής χρειάστηκε να περάσει την πόρτα του χειρουργείου τις προηγούμενες ημέρες για μια προγραμματισμένη επέμβαση στην κοιλιακή χώρα.
Η είδηση μαθεύτηκε μέσα από μια ανάρτηση του γιατρού του, όμως οι δικοί του άνθρωποι ξεκαθαρίζουν πως όλα είναι καλά. Η κατάσταση του τραγουδιστή δεν προκαλεί ανησυχία, καθώς η επέμβαση ήταν προσχεδιασμένη. Αυτή τη στιγμή, ο καλλιτέχνης αναρρώνει στο σπίτι του με τη σύζυγό του, Υβόννη Μπόσνιακ, και την κόρη τους.
«Σε ευχαριστώ θερμά για την εμπιστοσύνη σου . Χαίρομαι ιδιαίτερα που όλα πήγαν κατ’ ευχήν και που η πορεία σου εξελίχτηκε εξαιρετικά. Εύχομαι πλέον να τα λέμε μόνο όταν τραγουδάς….Η καλή έκβαση είναι πάντα αποτέλεσμα εμπιστοσύνης, συνεργασίας και σωστής ομάδας» έγραψε χαρακτηριστικά στην ανάρτησή του ο κ. Στράτος Κουρουμπάς.
Το σχόλιο-ευχαριστώ της Υβόννης Μπόσνιακ
Σχολιάζοντας μάλιστα κάτω από τη σχετική ανάρτηση, η Υβόννη Μπόσνιακ ευχαρίστησε και δημόσια τον γιατρό που φρόντισε τον αγαπημένο τραγουδιστή.

Δείτε επίσης:
- Αντώνης Ρέμος – Υβόννη Μπόσνιακ: Το παθιασμένο φιλί και η αφιέρωση στην πίστα που «έλιωσε» το μαγαζί







