ΟΙΕΛΕ: Παρέμβαση κατά της λειτουργίας Φροντιστηρίων και Κέντρων Ξένων Γλωσσών τις ημέρες της κακοκαιρίας

Η Ομοσπονδία απέστειλε κατεπείγουσα αναφορά στις αρμόδιες υπηρεσίες του Υπουργείου Παιδείας και σε στελέχη της πολιτικής ηγεσίας

Must Read

Μετά από καταγγελίες εκπαιδευτικών, σύμφωνα με τις οποίες Φροντιστήρια και Κέντρα Ξένων Γλωσσών προτίθενται να λειτουργήσουν κανονικά σήμερα, Δευτέρα 24/1, παρά τις αντίξοες καιρικές συνθήκες, η Ομοσπονδία Ιδιωτικών Εκπαιδευτικών Λειτουργών Ελλάδος (ΟΙΕΛΕ) απέστειλε κατεπείγουσα αναφορά στις αρμόδιες υπηρεσίες του Υπουργείου Παιδείας και σε στελέχη της πολιτικής ηγεσίας.

Η ΟΙΕΛΕ ζήτησε να παρέμβουν άμεσα οι υπηρεσίες του ΥΠΑΙΘ, ώστε να εκδοθεί ανάλογη οδηγία κλεισίματος των μονάδων αυτών, όπως συνέβη και με την πρωτοβάθμια και δευτεροβάθμια εκπαίδευση. Θα είναι εξαιρετικά επικίνδυνο χιλιάδες εκπαιδευτικοί, μαθητές και γονείς να κυκλοφορούν στους δρόμους, προκειμένου να μεταβούν στις εκπαιδευτικές αυτές μονάδες, όταν σύμφωνα με τα μετεωρολογικά δελτία θα βρίσκονται σε εξέλιξη στην Αττική επικίνδυνα καιρικά φαινόμενα.

*πηγή φωτό: oiele.gr

Ακολουθήστε το newsbreak.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις τελευταίες & σημαντικές ειδήσεις.

Ακολουθήστε το newsbreak.gr στο κανάλι μας στο YouTube για να είστε πάντα ενημερωμένοι.

Ακολουθήστε το newsbreak.gr στο κανάλι μας στο Viber για να είστε πάντα ενημερωμένοι.

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στο newsbreak.gr

Tο newsbreak.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο το οποίο είναι σχετικό με το θέμα στο οποίο αναφέρεται το άρθρο. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δε σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το newsbreak.gr ουδεμία νομική ή άλλη ευθύνη φέρει.

ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

εισάγετε το σχόλιό σας!
Πληκτρολογήστε το όνομα σας

Περισσότερα Βίντεο

Latest News

Διαβάζονται τώρα

More Articles Like This