ΑΡΧΙΚΗΕΛΛΑΔΑΆνοιξε ο σταθμός του μετρό στην Πανόρμου

Άνοιξε ο σταθμός του μετρό στην Πανόρμου

Μετά το τηλεφώνημα για τοποθέτηση βόμβας

Οι Αρχές προχώρησαν στην εκκένωση του σταθμού μετά από τηλεφώνημα αγνώστου στο 100 στις 16.22, όπου προειδοποιούσε ότι η βόμβα θα εκραγεί σε 35 λεπτά.

Μετά από ελέγχους της αστυνομίας, αποδείχθηκε πως δεν υπάρχει βόμβα και το τηλεφώνημα ήταν φάρσα, οπότε ο σταθμός άνοιξε και πάλι για το κοινό και αποκαταστάθηκε η κυκλοφορία στον σταθμό του μετρό Πανόρμου.

Ακολουθήστε το newsbreak.gr

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Διαβάστε ακόμα

ΔΗΜΟΦΙΛΗ

ΕΝΗΜΕΡΩΣΟΥ
ΕΓΚΥΡΑ ΚΑΙ
ΕΓΚΑΙΡΑ
Εγγράψου στα κανάλια
ενημέρωσης του Newsbreak

Διαβάστε επίσης