Αυτοί είναι οι δύο επιβαίνοντες του αεροσκάφους που έπεσε στο Μάλεμε

Ήταν πολύ καλοί φίλοι και μοιράζονταν την ίδια αγάπη για τις πτήσεις

Must Read

Χαμογελαστοί, μέσα σε ένα αεροσκάφος ποζάρουν στην κάμερα οι δύο επιβαίνοντες του μονοκινητήριου που έπεσε χθες το βράδυ στο Μάλεμε στα Χανιά οδηγώντας τους στο θάνατο.

Οι φωτογραφίες που έρχονται στο φως της δημοσιότητας παίρνουν μια τραγική υπόσταση αν αναλογιστεί κανείς πως αυτό που αγαπούσαν και οι δύο να κάνουν, να βρίσκονται στο αέρα, θα ήταν τελικά μοιραίο.

Σύμφωνα με πληροφορίες οι δύο άντρες, ο Θεόδωρος Πάντος, πρόεδρος της Αερολέσχης Δυτικής Αθήνας και ο Κωνσταντίνος Καραμπίνης, μέλος της ίδιας Λέσχης ήταν πολύ καλοί φίλοι και μοιράζονταν το πάθος για τις πτήσεις.

Δείτε τους δύο άντρες:

Θεόδωρος Πάντος (αριστερά), Κωνσταντίνος Καραμπίνης (δεξιά)

Το μικρό αεροπλάνο της αερολέσχης Δυτικής Αθήνας είχε απογειωθεί από την Κωπαΐδα με προορισμό τα Χανιά και είναι άγνωστο το γιατί προσπάθησε να προσγειωθεί στο αεροδρόμιο του Μάλεμε, αντί για το αεροδρόμιο Χανίων.

Σύμφωνα με το ρεπορτάζ, όταν έφτασαν στην περιοχή είχε νυχτώσει και, προκειμένου να προσγειωθούν, ο πιλότος έκανε μια στροφή πάνω από το Κολυμπάρι, προσεγγίζοντας τον διάδρομο προσγείωσης από την πλευρά της θάλασσας, αλλά ξαφνικά κατέπεσε σε κοντινή απόσταση από την ακτή.

Τι λέει εμπειρογνώμονας 

Την δική του εκτίμηση έκανε για την πτώση του μονοκινητήριου αεροσκάφους που κατέπεσε στη θαλάσσια περιοχή του Μάλεμε παρασέρνοντας στο θάνατο δύο επιβαίνοντες, 61 και 66 ετών, έκανε ο εμπειρογνώμονας αεροπορικών ατυχημάτων, Παντελής Φραγκούλης.

«Ήταν ένας λάθος σχεδιασμός. Τα αεροπλάνα αυτά πετούν μόνο κατά τη διάρκεια της ημέρας. Όταν το αεροπλάνο έφτασε στα Χανιά, ήταν ήδη νύχτα. Συνεπώς, είναι ένας κακός σχεδιασμός αυτής της πτήσης», ανέφερε και συνέχισε: «Αυτά τα αεροπλάνα είναι ελαφρά. Ο χειριστής τους πρέπει να έχει άδεια χειριστού υπερελαφρών αεροπλάνων. Και βασικό είναι όταν πετούν πάνω από θάλασσα και οι δύο χειριστές πρέπει να φορούν σε όλη τη διάρκεια της πτήσης ατομικό σωσίβιο».

Ο ίδιος έκανε σαφές πως δεν γνωρίζει αν όλα αυτά τα μέτρα τηρήθηκαν προκειμένου αυτή η πτήση να τερματιστεί ασφαλώς. Παράλληλα, υποστήριξε ότι όλα τα αεροσκάφη υποβάλλουν σχέδιο πτήσεως και η ευθύνη ανήκει στους χειριστές που έχουν άδεια χειριστού υπερελαφρών αεροπλάνων.

Λάθος ο χειρισμός του χειριστή

«Ήταν λάθος ο χειρισμός από τον χειριστή και από τον συνεπιβάτη να φύγουνε και να μην καθορίσουν την ώρα προσγείωσης», επεσήμανε, αναφερόμενος στην πτήση των 2,5 ωρών με προορισμό στα Χανιά και πρόσθεσε:

«Δεν ξέρω εάν αυτός ο χειριστής είχε εμπειρία να πετάξει και νύχτα. Δεν πετούν αυτά τα αεροπλάνα. Απαγορεύεται. Το μονοκινητήριο αεροπλάνο δεν είχε φώτα προσγείωσης. Φαίνεται μια προχειρότητα στο σχέδιο πτήσης. Όλοι οι χειριστές οι οποίοι ασχολούνται με την ιδιωτική πτήση, με τη χαρά της πτήσης, να λαμβάνουν πιο σοβαρά την πτήση όταν κρίνεται η ζωή τους και η ζωή των άλλων».

Και κατέληξε λέγοντας: «Αυτά τα αεροπλάνα δεν έχουν όργανα για να πετάνε νύχτα. Έτσι, με μία στροφή που έκανε για να βρει το αεροδρόμιο του Μάλεμε, μέσα από τη θάλασσα, το πιο πιθανό είναι να μην είχε κάποιο σημείο αναφοράς γι’ αυτό και το αεροπλάνο βρέθηκε και ανάποδα μες στη θάλασσα».

Δείτε ακόμη:

 

Ακολουθήστε το newsbreak.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις τελευταίες & σημαντικές ειδήσεις.

Ακολουθήστε το newsbreak.gr στο κανάλι μας στο YouTube για να είστε πάντα ενημερωμένοι.

Ακολουθήστε το newsbreak.gr στο κανάλι μας στο Viber για να είστε πάντα ενημερωμένοι.

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στο newsbreak.gr

Κάθε σχόλιο δημοσιεύεται αυτόματα. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δε σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές και διατηρούμε το δικαίωμα να αφαιρέσουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το newsbreak.gr ουδεμία νομική ή άλλη ευθύνη φέρει.

ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

εισάγετε το σχόλιό σας!
Πληκτρολογήστε το όνομα σας

Περισσότερα Βίντεο

Διαβάζονται τώρα

More Articles Like This