Αυξημένη η κίνηση στα ζαχαροπλαστεία της Θεσσαλονίκης ενόψει των Χριστουγέννων – Οι προτιμήσεις

Μειωμένη μέχρι και 30% η κίνηση στον ρουχισμό και την υπόδηση

Must Read

Λιγότερο από ένας μήνας έχει απομείνει μέχρι τα Χριστούγεννα και η Θεσσαλονίκη «χορεύει» ήδη σε….σοκολατένιους ρυθμούς, αφού οι καταναλωτές έχουν στρέψει το ενδιαφέρον τους στα γλυκά!

Μπορεί το κέντρο της πόλης να μην έχει «φορέσει» ακόμα τα γιορτινά του, ωστόσο εορταστικές πινελιές έχουν ήδη αλλάξει το σκηνικό. Σοκολατένιοι τάρανδοι, χριστουγεννιάτικα καρουζέλ με υπέροχες λιχουδιές, πολύχρωμα και λαμπερά στολίδια σε πρωτότυπα σχέδια, ευφάνταστες βιτρίνες και βέβαια τα παραδοσιακά εδέσματα -μελομακάρονα και κουραμπιέδες, συνθέτουν το παραμυθένιο σκηνικό στο κέντρο της πόλης.

Αύξηση 25% στην κίνηση στα ζαχαροπλαστεία

«Φέτος η κίνηση είναι ήδη αυξημένη περίπου 25% σε σχέση με την περσινή χρονιά» σημείωσε ο ιδιοκτήτης ζαχαροπλαστείου Γιώργος Αυγέρος και αναφερόμενος στις πρώτες επιλογές των καταναλωτών, που είναι και οι πιο πρωτότυπες γιορτινές προτάσεις, είπε:

«Εμείς απευθυνόμαστε περισσότερο στα παιδιά που λατρεύουν τα Χριστούγεννα. Έτσι, φέτος έχουν γίνει ανάρπαστοι οι ζαβολιάρηδες σοκολατένιοι τάρανδοι και οι πιγκουίνοι που δημιουργήσαμε, τα σοκολατένια σπίρτα από το γνωστό παραμύθι που επιλέγουν να αγοράσουν ως πρωτότυπο χριστουγεννιάτικο δώρο σε μία ωραία συσκευασία. Επίσης έχουμε φτιάξει τα μαγικά λαμπιόνια, καρουζέλ με υπέροχα γλυκίσματα και ένα ολόκληρο χωριουδάκι από κουτιά, που είναι γεμάτα με πάρα πολλά σοκολατένια τρουφάκια, μπισκότα και στολίδια».

Αυξημένες οι τιμές

Την ίδια ώρα, οι τιμές στα παραδοσιακά χριστουγεννιάτικα εδέσματα φέτος θα είναι αυξημένες καθώς όπως εξηγεί η πρόεδρος αρτοποιών Θεσσαλονίκης Ελισάβετ Κουκουμέρια, οι συνεχείς αυξήσεις στο λάδι, το βούτυρο, το μέλι και τους ξηρούς καρπούς, έχουν ανεβάσει τις τιμές στα μελομακάρονα και τους κουραμπιέδες κατά ένα ευρώ.

Όπως σημείωσε, η αύξηση είναι 7%-8% και οι τιμές διαμορφώνονται για τα μελομακάρονα από 12 έως 14 ευρώ, ενώ πέρυσι κόστιζαν από 11 έως 13 ευρώ και οι κουραμπιέδες από 13 έως 16 ευρώ που είχαν πέρυσι, φέτος έφτασαν να πωλούνται από 14 έως 18 ευρώ καθώς το βούτυρο αυξήθηκε περίπου 30%.

Βέβαια γι’ αυτούς που επιλέγουν πιο ξεχωριστές γεύσεις στους κουραμπιέδες και τα μελομακάρονα θα κληθούν να βάλουν το χέρι βαθύτερα στην τσέπη. «Οι χειροποίητοι κουραμπιέδες φτάνουν τα 21,95 ευρώ το κιλό, ενώ τα μελομακάρονα με επικάλυψη από βελγική σοκολάτα 23,95 ευρώ το κιλό» υπογράμμισε ο Νικολάι Νικολάεβ, υπεύθυνος ζαχαροπλαστείου.

Αύξηση 20% στην κίνηση

«Φέτος κερδίσουν τις καρδιές των καταναλωτών σίγουρα τα γλυκά και κάποια σχέδια έχουν σχεδόν εξαντληθεί. Υπάρχει μία τάση στο πιο μοντέρνο στολίδι που μοιάζει με έργο τέχνης. Όπως τα μακαρόν, cupcakes, ντόνατ, τούρτες, καραμέλες και σε χρώματα ροζ και παστέλ, όλα από φυσητό γυαλί» επισημαίνει ο Θεόδωρος Κελεσίδης, ιδιοκτήτης καταστήματος με χριστουγεννιάτικα στολίδια. Σημειώνει, ωστόσο, πως παραμένει και η αγάπη για το παραδοσιακό στολίδι, που η τιμή του ξεκινάει από ένα ευρώ και μπορεί να φτάσει, αν είναι συλλεκτικό, μέχρι και 50 ευρώ.

«Φέτος συνεργαζόμαστε και με μία οικογενειακή εταιρεία, οικοτεχνία από την Πολωνία, με παράδοση 100 ετών στην κατασκευή χειροποίητων στολιδιών. Στα χέρια τους έχουν σχέδια από στολίδια από το 1800!», επεσήμανε και συνέχισε:

«Υπάρχουν στολίδια που αναπαριστούν σπιτάκια, καρουζέλ, τζάκι, ένα εντυπωσιακό ρολόι – κούκος, που έμεινε μόνο ένα, βέσπα, ποδήλατα με δώρα και ένα vintage ραδιόφωνο, το οποίο πραγματικά είναι έτοιμο να παίξει».

Μειωμένη η κίνηση σε ρούχα και παπούτσια

Από την πλευρά του, ο Θόδωρος-Νίκος Χιονίδης, μέλος του Εμπορικού Συλλόγου Θεσσαλονίκης εξήγησε πως η κίνηση είναι μειωμένη.

«Γενικά η κίνηση είναι περισσότερο υποτονική από άλλες χρονιές, πολλοί επιλέγουν να προχωρήσουν σε ηλεκτρονικές αγορές από το να επισκεφθούν τα φυσικά καταστήματα, με αποτέλεσμα η κίνηση να έχει μειωθεί κατά 20% στον ρουχισμό και μέχρι και 30% στην υπόδηση. Τα online καταστήματα κάνουν μεγάλες εκπτώσεις που δύσκολα μπορούμε να ακολουθήσουμε κι όπως είναι φυσικό, οι καταναλωτές επιλέγουν τις ηλεκτρονικές αγορές», τόνισε, ενώ τέλος, ο ιδιοκτήτης καταστήματος ένδυσης και υπόδησης Χρήστος Χατζηνικολάου ισχυρίστηκε:

«Τα περισσότερα καταστήματα παρουσιάζουν μείωση στην κίνηση, με τις τιμές στα προϊόντα να είναι χαμηλότερες σε σχέση με περσινή χρονιά και με μεγαλύτερες εκπτώσεις για να προσελκύσουμε κόσμο στην ένδυση και την υπόδηση».

Ακολουθήστε το newsbreak.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις τελευταίες & σημαντικές ειδήσεις.

Ακολουθήστε το newsbreak.gr στο κανάλι μας στο YouTube για να είστε πάντα ενημερωμένοι.

Ακολουθήστε το newsbreak.gr στο κανάλι μας στο Viber για να είστε πάντα ενημερωμένοι.

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στο newsbreak.gr

Tο newsbreak.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο το οποίο είναι σχετικό με το θέμα στο οποίο αναφέρεται το άρθρο. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δε σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το newsbreak.gr ουδεμία νομική ή άλλη ευθύνη φέρει.

ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

εισάγετε το σχόλιό σας!
Πληκτρολογήστε το όνομα σας

Περισσότερα Βίντεο

Latest News

Διαβάζονται τώρα

More Articles Like This