ΑΡΧΙΚΗΕΛΛΑΔΑΖημιές στο μετρό της Ομόνοιας μετά την πορεία για τον Αλέξανδρο Γρηγορόπουλο

Ζημιές στο μετρό της Ομόνοιας μετά την πορεία για τον Αλέξανδρο Γρηγορόπουλο

Δεν σημειώθηκαν έκτροπα κατά τη διάρκεια της πορείας

«Παρατράγουδα» σημειώθηκαν μετά την ολοκλήρωση της πορείας για τα 15 χρόνια από την δολοφονία του 15χρονου Αλέξανδρου Γρηγορόπουλου.

Συγκεκριμένα, άγνωστοι κατέβηκαν στο σταθμό του μετρό και του ηλεκτρικού στην περιοχή της Ομόνοιας και κατέστρεψαν εκδοτήρια και ακυρωτικά μηχανήματα ενώ κατάφεραν και «ξερίζωσαν» τμήματα της οροφής!

Δείτε φωτογραφίες από τις καταστροφές:

Δείτε επίσης:

Σε εξέλιξη η πορεία για τη μνήμη του Αλέξανδρου Γρηγορόπουλου

Ακολουθήστε το newsbreak.gr

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Διαβάστε ακόμα

ΔΗΜΟΦΙΛΗ

ΕΝΗΜΕΡΩΣΟΥ
ΕΓΚΥΡΑ ΚΑΙ
ΕΓΚΑΙΡΑ
Εγγράψου στα κανάλια
ενημέρωσης του Newsbreak

Διαβάστε επίσης