ΑΡΧΙΚΗΕΛΛΑΔΑΣτο νοσοκομείο κατέληξε 11χρονη που έπεσε από βυτιοφόρο

Στο νοσοκομείο κατέληξε 11χρονη που έπεσε από βυτιοφόρο

Στο Καλαμάκι της Αχαΐας, το βράδυ της Κυριακής συνέβη ένα σοβαρό ατύχημα με μια 11χρονη που έπεσε από βυτιοφόρο και χτύπησε στο κεφάλι, με αποτέλεσμα να μεταφερθεί στο νοσοκομείο.

Σύμφωνα με το Tempo24.News, η 11χρονη έπαιζε με άλλα παιδιά στο δρόμο και ανέβηκε στη σιδερένια σκάλα του βυτιοφόρου.

Ο οδηγός, όταν ολοκλήρωσε τη διαδικασία, δεν αντιλήφθηκε την 11χρονη και έβαλε μπροστά τη μηχανή για να φύγει.

Μόλις η 11χρονη κατάλαβε πως το βυτιοφόρο ξεκινούσε, πήδηξε με αποτέλεσμα να πέσει στο δρόμο και να χτυπήσει στο κεφάλι. Η 11χρονη διακομίσθηκε στο Πανεπιστημιακό Νοσοκομείο Πάτρας.

 

Ακολουθήστε το newsbreak.gr

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Διαβάστε ακόμα

ΔΗΜΟΦΙΛΗ

ΕΝΗΜΕΡΩΣΟΥ
ΕΓΚΥΡΑ ΚΑΙ
ΕΓΚΑΙΡΑ
Εγγράψου στα κανάλια
ενημέρωσης του Newsbreak

Διαβάστε επίσης