Μια πολύ δυσάρεστη είδηση έγινε γνωστή, αυτή του θανάτου του Δημήτρη Ζαρζαβατσίδη, πρώην Ολυμπιονίκη και συζύγου της Βούλας Πατουλίδου, μετά από άνιση μάχη με τον καρκίνο.
Την είδηση έκανε γνωστή με ανάρτησή της στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης η ίδια η χρυσή Ολυμπιονίκης του Στίβου στα 100μ. εμπόδια. Η κηδεία του θα τελεστεί αύριο (30/7) στη Θεσσαλονίκη.
Όπως αναφέρει η Ολυμπιονίκης, αντί για στεφάνια, αν θέλουν να τιμήσουν τη μνήμη του, να στηρίξουν τον Σύλλογο Γονέων Παιδιών με Νεοπλασματικές Ασθένειες «ΛΑΜΨΗ».
Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.







