Ταλαιπωρία περιμένει για άλλη μια φορά όσους χρησιμοποιούν το μετρό για τις μετακινήσεις τους σήμερα Πέμπτη (12/3). Με εντολή της ΕΛΑΣ, ο σταθμός «Σύνταγμα» θα κλείσει στις 17:30.
Σύμφωνα με ενημέρωση της ΣΤΑΣΥ, οι συρμοί θα διέρχονται από αυτόν χωρίς να πραγματοποιούν στάση.
Υπενθυμίζεται ότι στις 19:00 συλλοτικότητες και οργανώσεις έχουν απευθύνει κάλεσμα στην περιοχή του Συντάγματος για συγκέντρωση διαμαρτυρίας κατά του πολέμου στο Ιράν.
Δείτε επίσης:
Μετρό: Εκκενώθηκε και αποσύρθηκε συρμός – Έξαλλοι οι επιβάτες
Ο μετροπόντικας για την γραμμή 4 έφτασε Ευαγγελισμό – Με Doors η υποδοχή







