ΑΡΧΙΚΗΕΛΛΑΔΑΜετρό: Κλείνει με εντολή της ΕΛΑΣ από τις 17:30 ο σταθμός «Σύνταγμα»

Μετρό: Κλείνει με εντολή της ΕΛΑΣ από τις 17:30 ο σταθμός «Σύνταγμα»

Στις 19:00 συλλοτικότητες έχουν απευθύνει κάλεσμα για συγκέντρωση διαμαρτυρίας κατά του πολέμου στο Ιράν

Ταλαιπωρία περιμένει για άλλη μια φορά όσους χρησιμοποιούν το μετρό για τις μετακινήσεις τους σήμερα Πέμπτη (12/3). Με εντολή της ΕΛΑΣ, ο σταθμός «Σύνταγμα» θα κλείσει στις 17:30.

Σύμφωνα με ενημέρωση της ΣΤΑΣΥ, οι συρμοί θα διέρχονται από αυτόν χωρίς να πραγματοποιούν στάση.

Υπενθυμίζεται ότι στις 19:00 συλλοτικότητες και οργανώσεις έχουν απευθύνει κάλεσμα στην περιοχή του Συντάγματος για συγκέντρωση διαμαρτυρίας κατά του πολέμου στο Ιράν.

Δείτε επίσης:

Μετρό: Εκκενώθηκε και αποσύρθηκε συρμός – Έξαλλοι οι επιβάτες

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Ο μετροπόντικας για την γραμμή 4 έφτασε Ευαγγελισμό – Με Doors η υποδοχή

Ακολουθήστε το newsbreak.gr

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Διαβάστε ακόμα

ΔΗΜΟΦΙΛΗ

ΕΝΗΜΕΡΩΣΟΥ
ΕΓΚΥΡΑ ΚΑΙ
ΕΓΚΑΙΡΑ
Εγγράψου στα κανάλια
ενημέρωσης του Newsbreak

Διαβάστε επίσης