Στη σύλληψη ενός 71χρονου προχώρησαν αστυνομικοί στη Θεσσαλονίκη, μετά από καταγγελία ότι βγήκε στο μπαλκόνι του σπιτιού του, σε χωριό του Δήμου Λαγκαδά, κρατώντας δύο κυνηγετικά όπλα και απειλώντας τους περίοικους.
Απειλούσε τους γείτονες από το μπαλκόνι
Σύμφωνα με την Ελληνική Αστυνομία, ο άνδρας φέρεται να βγήκε στο μπαλκόνι της κατοικίας του κρατώντας δύο κυνηγετικά όπλα και να απειλούσε τους κατοίκους της περιοχής για τη ζωή τους.
Μετά την καταγγελία, αστυνομικοί έσπευσαν στο σημείο και προχώρησαν στη σύλληψή του για παράβαση του νόμου περί όπλων και απειλή.
Με εντολή εισαγγελέα σε ψυχιατρική κλινική
Σύμφωνα με πληροφορίες, με απόφαση εισαγγελέα ο 71χρονος αφέθηκε ελεύθερος, ωστόσο διατάχθηκε η μεταφορά του σε ψυχιατρική κλινική για ακούσια νοσηλεία.
Δείτε επίσης:
- Ακυρώθηκε η πτήση επαναπατρισμού Ελλήνων με τα κατοικίδιά τους από το Ντουμπάι
- Θεσσαλονίκη: Σύλληψη 84χρονου καταδικασμένου σε ισόβια για ναρκωτικά







