ΑΡΧΙΚΗΕΛΛΑΔΑΑχαΐα: Οδηγός λεωφορείου κατέβασε μαθήτρια στη μέση του δρόμου

Αχαΐα: Οδηγός λεωφορείου κατέβασε μαθήτρια στη μέση του δρόμου

«Τα παιδιά μας αξίζουν σεβασμό και προστασία»

Σοκ προκαλεί στην Αχαΐα η καταγγελία μιας μητέρας, η οποία ανέφερε ότι η ανήλικη κόρη της κατέβηκε στη μέση του δρόμου από οδηγό λεωφορείου, επειδή είχε ξεχάσει την κάρτα της. Το περιστατικό σημειώθηκε στο Πανόραμα Αχαΐας και έγινε γνωστό την Τρίτη 24 Μαρτίου 2026, μέσω του patrapress.gr.

Η μητέρα της μαθήτριας καταδίκασε την ενέργεια, τονίζοντας ότι «κανένας οδηγός λεωφορείου δεν έχει το δικαίωμα να αφήνει ένα ανήλικο παιδί στον δρόμο». Στην καταγγελία της επισημαίνει ότι παρόμοια περιστατικά έχουν συμβεί ξανά στο παρελθόν, υπογραμμίζοντας τον κίνδυνο για τη σωματική και ψυχολογική ασφάλεια των παιδιών.

«Συνέβη ένα απαράδεκτο γεγονός. Οδηγός λεωφορείου θεώρησε σωστό να κατεβάσει την κόρη μου, επειδή είχε ξεχάσει την κάρτα της. Υπάρχουν κι άλλοι τρόποι να αντιμετωπιστεί το πρόβλημα με το εισιτήριο, όχι εις βάρος των παιδιών», αναφέρει χαρακτηριστικά.

Η μητέρα καλεί τις αρμόδιες αρχές να λάβουν μέτρα ώστε τέτοιες συμπεριφορές να μην επαναληφθούν και προσθέτει: «Τα παιδιά μας αξίζουν σεβασμό και προστασία».

Το περιστατικό ανοίγει εκ νέου τη συζήτηση για την ασφάλεια των μαθητών στα σχολικά δρομολόγια και την ευθύνη των οδηγών για την προστασία των ανηλίκων κατά τη μετακίνησή τους.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

*Φωτογραφία αρχείου

Δείτε επίσης:

Ακολουθήστε το newsbreak.gr

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Διαβάστε ακόμα

ΔΗΜΟΦΙΛΗ

ΕΝΗΜΕΡΩΣΟΥ
ΕΓΚΥΡΑ ΚΑΙ
ΕΓΚΑΙΡΑ
Εγγράψου στα κανάλια
ενημέρωσης του Newsbreak

Διαβάστε επίσης