29-5-2020

To ‘πε και το ‘κάνε! Ο Αμβρόσιος αφόρισε Μητσοτάκη, Κεραμέως, Χαρδαλιά – Η άμεση αντίδραση της Ιεράς Συνόδου

Ο Αμβρόσιος είχε πει την περασμένη Πέμπτη πως θα αφορίσει τη Νίκη Κεραμέως αν δεν ανακαλέσει τη δήλωσή της πως ο κορωνοϊός μεταδίδεται με το σάλιο και σήμερα το πρωί έκανε πράξη τα λόγια του.

Ο πρώην Μητροπολίτης Καλαβρύτων και Αιγιαλείας, από το βήμα του Ιερού  Ναού της Φανερωμένης στο Αίγιο  διάβασε αφορισμό, στον οποίο συμπεριέλαβε και τους Κυριάκο Μητσοτάκη και Νίκο Χαρδαλιά.

Όλα ξεκίνησαν από τη δήλωση της υπουργού Παιδείας στην τηλεόραση του ΣΚΑΪ, η οποία είπε πως οι επιστήμονες έχουν καταλήξει πως ο κορωνοϊός μεταδίδεται με το σάλιο. Αυτά τα λόγια προκάλεσαν την οργή του Αμβρόσιου που απείλησε πως θα την αφορίσει ως το Σάββατο αν δεν ανακαλέσει, καθώς  με τα λόγια της είπε πως προσβάλει την Θεία Κοινωνία.

Η… μπάλα πήρε και τους Μητσοτάκη Χαραραλία που αφορίστηκαν για έναν διάλογο που είχαν και για τον οποίο αν και το σύνολο τον media έγραψε πως είναι ψεύτικος, ο πρώην Μητροπολίτης τον πίστεψε, λέγοντας πως δεν έχει διαψευστεί.

Ο αφορισμός έγινε απόντος του Μητροπολίτη Αιγιαλείας Ιερώνυμου, ενώ όπως ανέφερε το dete.gr σύμφωνα με πληροφορίες κάποιοι πιστοί δυσανασχέτησαν και αποχώρησαν από την εκκλησία.

Αυτή ήταν η δήλωση του πρώην Μητροπολίτη Καλαβρύτων και Αιγιαλείας, Αμβρόσιου την περασμένη Πέμπτη, με την οποία προανήγγειλε τον αφορισμό του.

«Ἀγαπητή μοι Κυρία Ὑπουργέ,

ΧΡΙΣΤΟΣ ΑΝΕΣΤΗ!

Τήν 1ην Μαΐου τρ. ἔ. Σᾶς ἀπηύθυνα μίαν ΑΥΣΤΗΡΩΣ ΠΡΟΣΩΠΙΚΗΝ ΕΠΙΣΤΟΛΗΝ, διά τῆς ὁποίας Σᾶς παρεκάλουν, ἵνα ἐντός δοθείσης προθεσμίας ἀνακαλέ-σητε τήν ἀπό τῆς 30ῆς Ἀπριλίου δημοσίως γενομένην «ἀσεβεστάτην καί ἐκ θεμελίων πεπλανημμένην δήλωσιν Ὑμῶν περί τῆς Θείας Κοινωνίας, ἥτις χθές μόλις μετεδόθη διά τοῦ τηλεοπτικοῦ Σταθμοῦ ΣΚΑΪ πρός τόν Δημοσιο- γράφον κ. Οἰκονόμου», καθώς ἐπί λέξει ἔγραφον πρός Ὑμᾶς. Ὅτι δηλ. ὁ Κορωνοϊός μεταδίδεται καί μέ το σάλιο! Ἐπί λέξει εἴπετε τά ἑξῆς βλάσφημα λόγια: «Οἱ εἰδικοί ἔχουν τοποθετηθῆ γιά τούς τρόπους μεταδόσεως τοῦ ἰού καί αὐτοί περιλαμβάνουν καί τό σάλιο».

Με πολλήν ἐπιμέλειαν Σᾶς ἀνέπτυξα λεπτομερῶς τήν πλάνην, εἰς τήν ὁποίαν ἔχετε περιπέσει, καθώς ἐπίσης καί τήν ζημίαν, τήν ὁποίαν προκαλεῖ εἰς τάς ψυχάς τῶν εὐσεβῶν τῆς Ἐκκλησίας τέκνων ἡ βλάσφημος αὕτη τοποθέτησις Ὑμῶν, τήν ὁποίαν καί δέν ἐδίστασα νά τήν ἀποκαλέσω μέ τόν βαρύτατον χαρακτηρισμόν ὡς «βλακώδη Δήλωσιν»! Ἐπί λέξει Σᾶς ἔγραφα: «Ἐπαναλαμ-βάνω, ὅτι Ὑμεῖς, ἐξεστομίσασα τά ἀνωτέρω πεπλανημ-μένα καί καθ’ ὁλοκληρίαν «βλακώδη» ταῦτα λόγια, δέν ἐπεκαλέσθητε ἔστω καί μίαν γνώμην ἑνός σοβαροῦ «εἰδικοῦ» ἐπιστήμονος, ὥστε νά στηρίξετε τήν, σκοπίμως ἐκφρασθεῖσαν, ἐξ ὁλοκλήρου δέ ἀθεϊστικήν, ἄποψίν Σας».

Τήν μακροσκελῆ ἐκείνην ἀναφοράν μου ἐπεσφράγιζα μέ τά ἑξῆς λόγια:

«Ὅθεν, μετά παρρησίας ἀπευθυ-νόμενος σήμερον πρός Ὑμᾶς, Σᾶς προσκαλῶ καί Σᾶς ἱκετεύω ΝΑ ΑΝΑΚΑΛΕΣΕΤΕ ΑΜΕΣΩΣ ΚΑΙ ΑΝΕΥ ΤΙΝΟΣ ΑΝΑΒΟΛΗΣ, ΜΑΛΙ-ΣΤΑ ΔΕ ΔΗΜΟΣΙΩΣ, τά βλάσφημα ταῦτα λόγια, ἅτινα ἐξεστομίσατε, ὅτι δηλ. διά τῆς Θείας Μεταλήψεως μεταδίδεται ὁ Κορωνοϊός καί νά ζητήσετε ΔΗΜΟΣΙΩΣ συγγνώμην διά τό ἀχαρακτήριστον τοῦτο ἔγκλημα, ὅπερ ἀπετολμήσατε! …….. Ὅθεν κατόπιν ὅσων ἐν τοῖς ἀνωτέ-ρω ἐξετέθησαν Σᾶς παρέχω προθε-σμίαν ἕως καί τοῦΣαββάτου 16ης Μαΐου τρ. ἔτους, προκειμένου νά προβῆτε εἰς τήν αἰτουμένην ΔΗΛΩ-ΣΙΝ ΜΕΤΑΝΟΙΑΣ, Σᾶς προειδο-ποιῶ δέ, ὅτι, ἐάν μέχρι τῆς ἡμέρας ταύτης δέν διορθώσετε τό συντελε-σθέν ἔγκλημα κατά τῆς ἀμωμήτου ἡμῶν Πίστεως, τήν ἑπομένην ἡμέραν θά ἀναγκασθῶ νά Σᾶς ἀποκηρύξω καί νά Σᾶς ἀφορίσω, ἀπαγγέλλων δημοσίως ἐπ΄ Ἐκ-κλησίᾳ τόν Μεγάλον Ἀφορισμόν διά τήν σημειωθεῖσαν προδοσίαν τῆς ἀμωμήτου ἡμῶν πίστεως καί τήν εἰσαγωγήν δαιμονικών θεω-ριῶν περί τοῦ Μυστηρίου τῆς Θείας Εὐχαριστίας, δηλ. τῆς Θείας Κοινωνίας.

Ἐπειδή, λοιπόν, μέχρι σήμερον οὐδεμίαν ἔλαβον ἐκ μέρους Σας προσωπικήν ἀπάντησιν εἰς τήν ὡς ἄνω μνημονευομένην ἀναφοράν μου πρός Ὑμᾶς, ἀλλ’οὔτε βεβαίως ἀνέγνωσα καί τινα ΔΗΜΟΣΙΩΣ ΓΕΝΟΜΕΝΗΝ ΕΠΑΝΟΡΘΩΣΙΝ τῆς ἀποτολμηθείσης βλασφημίας Σας, ἐπανέρχομαι σήμερον καί Σᾶς ὑπενθυμίζω τό χρέος Σας. Παρακαλῶ, σπεύσατε, διότι ἡ παρασχεθεῖσα πρός Ὑμᾶς προθεσμία ἐκπνέει «ὅσον οὔπω»!

Διά τῆς ἐνεργείας μου ταύτης θά ἐπιχειρήσω νά ἀποδείξω ἐπί πλέον εἰς τόν Ἐξοχώτατον Πρωθυπουργόν τῆς Χώρας κ. Κυριάκον Μητσοτάκην, καθώς ἐπίσης καί εἰς τόν ἀσεβέστατον κ. Νικόλαον Χαρδαλιᾶν, τόν Ὑπουργόν Πολιτικῆς Προστασίας, ὅτι εἰς τήν σεπτήν Ἱεραρχίαν τῆς Ἐκκλησίας μας ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ «ΚΟΤΕΣ» ΟΛΟΙ ΟΙ ΑΡΧΙΕ-ΡΕΙΣ, ὅπως ἀπετόλμησε νά ἐκστομίσῃ κατά τόν μεταξύ των διάλογον μέσῳ τοῦ Facebook, διάλογον, τόν ὁποῖον ἐγκαίρως ἐδημοσιοποίησα καί -δυστυχῶς- μέχρι σήμερον ΔΕΝ ΔΙΕΨΕΥΣΘΗ!

Ἰδού ἀκριβῶς ἡ σχετική φρᾶσις διά στόματος τοῦ κ. Μητσοτάκη: «… Μου έχουν πρήξει τα παπάρια με τον Χριστό τους. Πάλι καλά που οι περισσότεροι είναι κότες και κάθονται στα κλουβιά τους».

Περαίνων τήν κατ’ἀνάγκην μακράν ταύτην πρός Ὑμᾶς ὄχλησιν καί ὑπόμνησιν, θά μοῦ ἐπιτρέψετε νά θεμελιώσω ἁγιογραφικῶς τήν τολμηράν ταύτην ἐνέργειάν μου. Εἰς τό Κατά Ματθαῖον Εὐαγγέλιον (κεφ. ιη’, στ. 15-17) ὁ Σωτήρ τοῦ κόσμου, ὁ Χριστός, μᾶς δίδει τάς ἑξῆς ὁδηγίας:

15 ᾿Εὰν δὲ ἁμαρτήσῃ εἰς σὲ ὁ ἀδελφός σου, ὕπαγε καὶ ἔλεγξον αὐτὸν μεταξὺ σοῦ καὶ αὐτοῦ μόνου· ἐάν σου ἀκούσῃ, ἐκέρδησας τὸν ἀδελφόν σου·

16 ἐὰν δὲ μὴ ἀκούσῃ, παράλαβε μετὰ σοῦ ἔτι ἕνα ἢ δύο, ἵνα ἐπὶ στόματος δύο μαρτύρων ἢ τριῶν σταθῇ πᾶν ρῆμα.

17 ἐὰν δὲ παρακούσῃ αὐτῶν, εἰπὲ τῇ Έκκλησίᾳ (= ὁ Ἁφορι-σμός)· ἐὰν δὲ καὶ τῆς Ἐκκλησίας παρακούσῃ, ἔστω σοι ὥσπερ ὁ ἐθνικὸς καὶ ὁ τελώνης. ΗΤΟΙ:

15 «Και αν αμαρτήσει σ’ εσένα ο αδελφός σου, πήγαινε και έλεγξέ τον όταν θα είστε μεταξύ σας εσύ και αυτός μόνοι. Αν σε ακούσει, κέρδισες τον αδελφό σου.

16 Και αν δεν ακούσει, παράλαβε μαζί σου ακόμα έναν ή δύο, για να σταθεί κάθε λόγος από το στόμα δύο ή τριών μαρτύρων.

17 Αν όμως τους παρακούσει, πες το στην Εκκλησία. αν τότε και την Εκκλησία παρακούσει, ας είναι για σένα όπως ακριβώς ο εθνικός και ο τελώνης.

ΚΑΙ -παρακαλῶ, προσέξατε-ΤΙ ΣΥΜΠΛΗΡΩΝΕΙ:

«18 ᾿Αμὴν λέγω ὑμῖν, ὅσα ἐὰν δήσητε ἐπὶ τῆς γῆς, ἔσται δεδεμέ-να ἐν τῷ οὐρανῷ, καὶ ὅσα ἐὰν λύσητε ἐπὶ τῆς γῆς, ἔσται λελυμένα ἐν τῷ οὐρανῷ.

18 Αλήθεια σας λέω: όσα δέσετε πάνω στη γη θα είναι δεμένα στον ουρανό, και όσα λύσετε πάνω στη γη θα είναι λυμένα στον ουρανό.

Ἄρα ὁ προαναγγελθείς Ἀφορισμός εἶναι ἁγιογραφικῶς κατοχυρωμένος διά στόματος του Σωτῆρος Χριστοῦ, δυστυχῶς δέ θά συμπε-ριλάβῃ καί τόν κ. Πρωθυπουργόν καί τόν κ. Ὑπουργόν! Εὔχομαι νά μή συμβῇ τό τοιοῦτον! Σᾶς παρακαλῶ καί Σᾶς ἱκετεύω: Νά μετανοήσετε καί νά διορθώσετε ΑΜΕΣΩΣ τήν ἐκστομηθεῖσαν βλασφημίαν!

Ἐπί δέ τούτοις διατελῶ μετά πάσης τιμῆς καί εἰλικρινείας

Ο ΣΧΟΛΑΖΩΝ ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΗΣ

ΥΠΟΓΡΑΦΗ

+ ο πρ. ΚΑΛΑΒΡΥΤΩΝ ΚΑΙ ΑΙΓΙΑΛΕΙΑΣ ΑΜΒΡΟΣΙΟΣ

ΥΣΤΕΡΟΓΡΑΦΟΝ:

«Ἡ βλάσφημος συνομιλία εἰς το Facebook:

Πρόεδρος: Καλησπέρα Νίκο. Τι κάνεις; Όλα καλά; Θέλω μία ενημέρωση σχετικά με αυτά που τρέχουν. Με την χρηματοδότηση τι γίνεται;

Υφυπουργός: Καλησπέρα, Πρόεδρε. Όλα καλά. Προχωρά κανονικά η χρηματοδότηση. Σήμερα λάβαμε τα κονδύλια από τον Soros σε λογαριασμούς της Εθνικής. Τώρα, για τους άλλους επιμένουν, αλλά με τη νέα χρηματοδότηση θα μπορέσουμε να τους αντιμετωπίσουμε αποτελεσματικά.

Πρόεδρος: Πολύ ωραία! Χαίρομαι! Με τα τσιπάκια τι γίνεται; Παραγγελία έγινε; Έρχονται;

Υφυπουργός: Πρόεδρε, ζητήσαμε την παραγωγή 10 εκατομμυρίων, για να καλύψουμε κάθε έναν πολίτη της Χώρας. Η εταιρεία τού Soros μας ενημέρωσε πως θα τα έχει έτοιμα μέχρι τέλος του επόμενου μήνα.

Πρόεδρος: Άντε, να τελειώνουμε με δαύτους και να μπει το τελικό σχέδιο σε εφαρμογή. Έχω κουραστεί, ρε συ… Μου έχουν πρήξει τα παπάρια με τον Χριστό τους. Πάλι καλά που οι περισσότεροι είναι κότες και κάθονται στα κλουβιά τους».

Ανυπόστατος και ανίσχυρος κάθε αφορισμός που δεν εκδόθηκε από την Ιερά Σύνοδο

Μόνο η Ιερά Σύνοδος έχει την αρμοδιότητα επιβολής του αφορισμού σε βάρος μέλους της ορθοδόξου Εκκλησίας της Ελλάδος αναφέρει η ΔΙΣ σε ανακοίνωσή της, μετά τον «αφορισμό» του πρωθυπουργού Κυρ. Μητσοτάκη, της υπ. Παιδείας Ν. Κεραμέως και του υφυπ. Πολιτικής Προστασίας Ν. Χαρδαλιά από τον πρώην Μητροπολίτη Καλαβρύτων και Αιγιαλείας Αμβρόσιο.

Όπως αναφέρει η Ιερά Σύνοδος, «κατά το άρθρο 4 περίπτωση θ του Καταστατικού Χάρτη της Εκκλησίας της Ελλάδος (νόμος 590/1977, ΦΕΚ Α΄ 146/31.5.1977): Η Ι.Σ.Ι. της Εκκλησίας της Ελλάδος αποφαίνεται επί παντός ζητήματος αφορώντος εις την Εκκλησίαν. Ειδικώτερον αύτη: … θ) Αποφασίζει διά την επιβολήν ποινής αφορισμού κατά τα υπό των Ιερών Κανόνων οριζόμενα».

Και προσθέτει: «Κάθε απόφαση καταγνώσεως του αφορισμού εναντίον μέλους της ορθοδόξου Εκκλησίας της Ελλάδος, η οποία δεν εκδόθηκε από την Ιερά Σύνοδο της Ιεραρχίας Της, είναι ανυπόστατη και ανίσχυρη».

ΔΗΜΟΦΙΛΗ

ΔΗΜΟΦΙΛΗ

newsbreak.gr

FREE
VIEW