ΑΡΧΙΚΗΕΛΛΑΔΑΛιμάνι Πειραιά: Αυτοκίνητο έπεσε στη θάλασσα - Στο νοσοκομείο ο οδηγός

Λιμάνι Πειραιά: Αυτοκίνητο έπεσε στη θάλασσα – Στο νοσοκομείο ο οδηγός

Ο 54χρονος οδηγός απεγκλωβίστηκε από το όχημά του με τη συνδρομή στελεχών του Λιμενικού

Αυτοκίνητο έπεσε στο λιμάνι του Πειραιά, στην ακτή Ξαβερίου, το πρωί της Πέμπτης 16 Απριλίου, προκαλώντας την κινητοποίηση των Αρχών. Ο 54χρονος οδηγός, ο οποίος υπό άγνωστες μέχρι στιγμής συνθήκες έχασε τον έλεγχο του οχήματός του, απεγκλωβίστηκε από στελέχη του Λιμενικού.

Προληπτική μεταφορά στο Αττικόν

Ο 54χρονος μεταφέρθηκε προληπτικά στο νοσοκομείο Αττικόν. Σύμφωνα με πληροφορίες, η κατάσταση της υγείας του είναι καλή και δεν διατρέχει κίνδυνο. Τα αίτια του περιστατικού διερευνώνται.

Δείτε επίσης:

Ακολουθήστε το newsbreak.gr

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Διαβάστε ακόμα

ΔΗΜΟΦΙΛΗ

ΕΝΗΜΕΡΩΣΟΥ
ΕΓΚΥΡΑ ΚΑΙ
ΕΓΚΑΙΡΑ
Εγγράψου στα κανάλια
ενημέρωσης του Newsbreak

Διαβάστε επίσης